Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Nadaljuj

•••

BLIŽNJICE

Zapri

Kako lahko najpreprosteje pridem do poslovne kartice?

Oglasite se pri svojem skrbniku v poslovalnici banke, kjer izpolnite vlogo in oddate potrebno dokumentacijo.

Kako se preračunava vrednost plačil v tujih valutah?

Če posamezno plačilo ni bilo opravljeno v valuti evro, se znesek iz tuje valute v evre preračuna na podlagi posebej določenih MasterCard tečajev, ki so veljavni na dan obračuna v tujini.

Kaj je kartična varnostna številka CVC?

CVC je posebna trimestna številka, zapisana na podpisnem traku na hrbtni strani kartice, ki se uporablja pri plačilu prek interneta. Za varnejše poslovanje s CVC varnostno številko veljajo enaka priporočila kot za poslovne kartice.

Kaj lahko za varno plačevanje s poslovno kartico storim sam?

Svetujemo vam, da za zagotovitev varnosti pri poslovanju s plačilnimi karticami upoštevati sledeče:

  • ovojnico s prejetim PIN-om uničite, PIN si zapomnite in ga ne povejte nikomur,
  • bodite pazljivi tudi pri posredovanju številke kartice, njenega datuma veljavnosti in CVV kode,
  • če si osebne številke ne morete zapomniti, kartice in lista z zapisano kodo ne nosite skupaj,
    kartica je osebna, zato lahko storitve z njo opravljate samo vi,
    s kartico ravnajte skrbno, vedno jo imejte pri sebi in je ne puščajte v avtu, garderobi in na drugih mestih - tudi kadar plačujete, jo imejte pred očmi,
    pred podpisom nakupa preverite znesek, ki ga podpisujete,
    praznih obrazcev ali potrdil ne podpisujte,
    na internetnih straneh zahtevane številke vpišite le takrat, ko ste se odločili za nakup,
    na prodajnih mestih in bankomatih pazite, da nihče ne vidi vaše osebne številke PIN.

Ali je na prodajnih mestih določen najnižji in najvišji znesek plačila?

Pri plačilih na prodajnih mestih ni določenega najnižjega ali najvišjega zneska plačila. Najvišji znesek je odvisen od višine vašega prostega zneska mesečnega limita.

Zakaj je spletno nakupovanje s storitvijo MasterCard SecureCode varnejše?

Storitev "MasterCard SecureCode" predstavlja pomembno novost pri opravljanju nakupov v spletni trgovini, saj odpravlja dvome glede varnosti pri plačevanju s plačilnimi karticami prek interneta. Imetnik kartice se v spletni trgovini ne predstavlja več s številko kartice, ampak z enkratno osebno številko, ki jo s pomočjo posebne naprave ustvari mikroprocesorska kartica. "SecureCode" zagotavlja varnost tudi trgovcem, ki svoje blago ali storitve prodajajo prek interneta.

Več o storitvi "SecureCode" in prijavi za varno internetno poslovanje si lahko preberete na strani sistema Activa.

Zakaj so kartice Banke Koper pametne kartice?

Vse plačilne kartice, ki jih izdaja Banka Koper so pametne kartice, ki upoštevajo vse najnovejše standarde družb MasterCard in Visa na področju varnosti. V Banki Koper smo razvili pametne kartice, ki:

omogočajo varno nakupovanje in varen dvig gotovine,

zagotavljajo sredstvo za identifikacijo pri vstopu v spletne portale ter pri elektronskih transakcijah,

so nosilec podatkov za digitalna potrdila in drugih pomembnih podatkov za osebno ali poslovno rabo,

zagotavljajo neprimerno večjo varnost poslovanja tako na bankomatih in POS terminalih, kot tudi na svetovnem spletu.

Vse o pametnih karticah si lahko preberete na strani Activa.

Kako se uporablja poslovna kartica?

Ob prejemu poslovne kartice Activa-MasterCard prejmete tudi štirimestno osebno številko PIN. PIN uporabljate pri poslovanju na bankomatih in ob nakupovanju na prodajnih mestih s POS terminalom, ki zahteva vnos PIN-a zaradi identifikacije (vsi POS terminali, ki so opremljeni s tehnologijo pametnih kartic zahtevajo vnos PIN-a). Poleg tega prejmete tudi obvestilo o višini dnevnih in mesečnih zneskov porabe pri poslovanju s kartico. Plačila na prodajnih mestih in dvigi gotovine se opravljajo v višini zneskov porabe.

Kartica velja 4 leta.

Za katere namene in kje se lahko uporablja poslovna kartica Activa MasterCard?

Poslovna kartica Activa-MasterCard je namenjena plačilu reprezentančnih, potovalnih in drugih poslovnih stroškov. Uporablja se na prodajnih mestih, bankomatih in ob dvigu gotovine v bankah po vsem svetu. Kartica omogoča plačilo blaga in storitev na prodajnih mestih z oznako Activa in MasterCard. Prav tako omogoča dvig gotovine na bankomatih in v bankah z oznako MasterCard.

S katerimi plačilnimi karticami se lahko registriram na PayPal in kje dobim aktivacijsko kodo?

Registracija na PayPal je možna z naslednjimi plačilnimi karticami Banke Koper:

  • Activa MasterCard (navadna, zlata in poslovna),
  • Activa Visa (navadna, zlata in poslovna),
  • predplačilna MOJA Activa Visa Electron in
  • Activa Visa Business Electron.

Aktivacijsko kodo za PayPal račun dobite v pregledu prometa plačilne kartice s katero ste se registrirali na PayPal. Aktivacijska koda je zapisana v besedilu namena transakcije, ki ste jo opravili ob registraciji na primer »EL-PP*1234CODE«. Znesek transakcije za katerega ste bremenjeni ob registraciji je praviloma nizek, in sicer 1,00 EUR ali 1,50 EUR. Pomembno je, da ima imetnik pri registraciji na PayPal razpoložljiva sredstva na transakcijskem računu ali predplačilni kartici oziroma prost limit na kreditni kartici, v nasprotnem primeru registracija na PayPal ni možna.

Vse ostale informacije glede storitev PayPal dobite na spletni strani https://www.paypal.com/si .

Ta mesec mi zapade kartica. Kje dobim novo?

Plačilne kartice Banke Koper imajo štiri oziroma tri letno veljavnost. Po poteku veljavnosti plačilne kartice oziroma v drugi polovici meseca pred zapadlostjo kartice, lahko uredite zamenjavo kartice v vaši poslovalnici Banke Koper. Veljavnost plačilne kartice je odtisnjena na sprednji strani kartice pod številko kartice (PAN). Vsaka plačilna kartica velja do zadnjega dne v mesecu, ki je odtisnjen na kartici.

Na primer odtis na sprednji strani kartice »Velja do/Valid thru 04/16« pomeni, da veljavnost plačilne kartice poteče 30. aprila 2016, novo kartico pa lahko prevzamete v poslovalnici že od 15.3.2016 dalje.

Kaj je limit porabe na kartici in kaj je dnevni limit porabe na kartici?

Limit porabe na kartici je mesečni limit porabe do katerega lahko imetnik kartice posluje s kartico. Pri vseh debetnih plačilnih karticah Banke Koper je mesečni limit porabe določen v okviru razpoložljivih sredstev na transakcijskem računu oziroma sredstev na predplačilni kartici. Pri vseh karticah z zamikom plačila pa se mesečni limit porabe določi na podlagi letnih prilivov posameznega imetnika.

Dnevni limiti na kartici so limiti v okviru katerih lahko imetnik kartice posluje s kartico v posameznem dnevu. Najvišji znesek dnevnega limita je omejen z zneskom limita porabe na kartici. Določajo se naslednji dnevni limiti na kartici:

  • Limit nakupov na POS terminalu: dnevni znesek nakupov na prodajnih mestih,
  • Limit nakupov na spletu: dnevni znesek nakupov na spletnih prodajnih mestih,
  • Limit dvigov gotovine na bankomatu: dnevni znesek dviga gotovine na bankomatih,
  • Limit dvigov gotovine na POS terminalu: dnevni znesek dviga gotovine na okencih bank.

Kje lahko odprem transakcijski račun?

Pokličite v najbližjo poslovalnico banke, kjer vam bomo dodelili skrbnika. Skrbnik vam bo svetoval in z njim boste urejali vse nadaljnje postopke za odprtje transakcijskega računa.

Katera dokumentacija je potrebna za odprtje transakcijskega računa?

Intesa Sanpaolo Bank poenostavlja postopke za poslovanje s svojimi komitenti in novim komitentom omogoča prihranek časa in denarja. Gospodarske družbe in samostojni podjetniki posamezniki odprejo transakcijski račun samo na podlagi predložitve veljavnega osebnega dokumenta in osebne davčne številke zakonitega zastopnika in oseb pooblaščenih za razpolaganje s sredstvi na računu. Vso ostalo dokumentacijo, ki je potrebna za odprtje transakcijskega računa (izpis iz sodnega registra, izpis iz Poslovnega registra Slovenije, potrdilo o davčni številki,...) banka pridobi sama in tudi sama krije stroške pridobljenih dokumentov.

Ali imam lahko več transakcijskih računov pri isti banki?

Omejitve na število odprtih transakcijskih računov ni, torej pri banki lahko imate odprtih tudi več računov.

Ponudba banke obsega tudi večje število različnih transakcijskih računov s posebnimi značilnostmi, ki se prilagajajo potrebam različnih ciljnih skupin.

Ali so sredstva na transakcijskem računu varna?

Skladno z Zakonom o sistemu jamstva za vloge so sredstva na transakcijskem računu zajamčena do višine 100.000 EUR.

Dodatne informacije so na voljo na spletni strani banke, podrobnejše informacije lahko pridobite v poslovalnicah banke, pri svojem bančnem skrbniku in na spletni strani Banke Slovenije www.bsi.si - Jamstvo za vloge v bankah.

Ali potrebujete dodaten nasvet pred ustanovitvijo podjetja, pri zagonu podjetja ali po njeni ustanovitvi?

Lahko se obrnete na našega partnerja VEM točko DATA

Katera dokumentacija je potrebna za odprtje depozitnega računa za vplačilo ustanovnega kapitala?

Družba v ustanavljanju, ki želi odpreti depozitni račun za vplačilo ustanovnega kapitala, predloži banki ustrezen akt o ustanovitvi (družbeno pogodbo, akt o ustanovitvi, statut) v originalni obliki ali njegovo overjeno kopijo.

Ali se sredstva na depozitnem računu za vplačilo ustanovnega kapitala obrestujejo?

Zbrana sredstva na depozitnem računu za vplačilo ustanovnega kapitala se obrestujejo po vsakokrat veljavni obrestni meri za vloge na vpogled.

Ali je mogoče depozitni račun za vplačilo ustanovnega kapitala preoblikovati v transakcijski račun pravne osebe in tako obdržati isto številko?

Banka omogoča družbam v ustanavljanju, da po registraciji depozitni račun za vplačilo ustanovnega kapitala enostavno preoblikujejo v transakcijski račun pravne osebe in tako obdržijo isto številko računa. Prednost je tudi ta, da vplačanih sredstev ni potrebno prenašati med različnimi računi.

Ali se lahko s sredstvi, vplačanimi na depozitni račun za vplačilo ustanovnega kapitala, prosto razpolaga? Ali so mogoča izplačila iz tega računa?

Z vplačanimi sredstvi se prosto razpolaga po izvedeni registraciji družbe, ko ta pridobi poslovno sposobnost. Pred registracijo družbe se izplačil iz računa ne sme izvrševati.

Ali je potrebno potrdilo o vplačilu ustanovnega kapitala hraniti?

V primeru, da se družba v ustanavljanju ne registrira, je potrebno potrdilo o vplačilu ustanovnega kapitala v originalni obliki vrniti banki. Potrdilo je osnova, na podlagi katerega banka izvrši vračilo vložkov posameznim ustanoviteljem.

Kdo lahko odpre depozitni račun za vplačilo ustanovnega kapitala?

Račun lahko odpre tista oseba, ki jo ustanovitelji v aktu o ustanovitvi imenujejo kot osebo za zastopanje.

Ali so sredstva na depozitnem računu za vplačilo ustanovnega kapitala varna?

Skladno z Zakonom o sistemu jamstva za vloge so sredstva na transakcijskem računu zajamčena do višine 100.000 EUR.

Dodatne informacije so na voljo na spletni strani banke, podrobnejše informacije lahko pridobite v poslovalnicah banke, pri svojem bančnem skrbniku in na spletni strani Banke Slovenije www.bsi.si - Jamstvo za vloge v bankah.

Komu je namenjen gotovinski račun?

Namenjen je proračunskim uporabnikom, kamor uvrščamo neposredne in posredne uporabnike državnega in občinskih proračunov.

Ali lahko odpremo več gotovinskih računov?

Za posamezno organizacijsko enoto v sestavi proračunskega uporabnika je mogoče odpreti le po en gotovinski račun.

Kaj se zgodi, če dvig ni izvršen v istem dnevu?

Če iz gotovinskega računa sredstva ne boste  pravočasno prevzeli, bomo le-ta prenesli na vaš račun pri Banki Slovenije.

V kolikšnem času se lahko izvrši dvig sredstev iz gotovinskega računa oz. izvrši polog sredstev na gotovinski račun?

Sredstva iz gotovinskega računa je potrebno dvigniti na dan nakazila kritja in s tem konec dneva zagotoviti ničelno stanje na računu.

Polog na gotovinski račun lahko izvršite v skladu z Urnikom za izvrševanje plačilnih transakcij oz. najkasneje do 15.30 ure.

Kdo lahko odpre transakcijski račun rezervnega sklada?

Transakcijski račun rezervnega sklada lahko odpre le upravnik, ki je lahko pravna oseba, registrirana za upravljanje z nepremičninami, fizična oseba, registrirana na upravni enoti, ali skupnost lastnikov, ki mora biti prav tako registrirana za upravljanje z nepremičninami.

Katera dokumentacija je potrebna za odprtje transakcijskega računa rezervnega sklada?

Če ima upravnik (pravna oseba, registrirana za upravljanje z nepremičninami) pri banki že odprt transakcijski račun pravne osebe ob odprtju transakcijskega računa rezervnega sklada ni potrebno dostaviti dodatne dokumentacije.

Če je upravnik fizična oseba, dostavi banki odločbo upravne enote, ki potrjuje, da je oseba vpisana v register upravnikov, veljaven oseben dokument ter zapisnik seje etažnih lastnikov, iz katerega je razvidno imenovanje za upravnika.

Ali je mogoče v banki odpreti večje število transakcijskih računov rezervnega sklada?

Če je upravnik pravna oseba, registrirana za upravljanje z nepremičninami, lahko pri banki odpre večje število transakcijskih računov rezervnega sklada.

Ali so sredstva na transakcijskem računu rezervnega sklada varna?

Skladno z Zakonom o sistemu jamstva za vloge so sredstva na transakcijskem računu zajamčena do višine 100.000 EUR. Sredstva na transakcijskem računu rezervnega sklada se ne štejejo kot vloga upravnika in se ne prištevajo k vašim sredstvom, prav tako se sredstva ne štejejo kot vloge posameznih etažnih lastnikov, saj je razpolaganje s sredstvi na tem računu omejeno pod pogoji, ki jih določa Stanovanjski zakon. Etažni lastniki niso upravičeni do sorazmernega izplačila kritja sredstev, ki se vodijo v okviru rezervnega sklada, ampak se izplačilo zajamčene vloge do 100.000 EUR izvrši vam upravniku.

Če na transakcijskem računu rezervnega sklada vodite sredstva rezervnega sklada za različne večstanovanjske stavbe oz. skupnosti etažnih lastnikov, se za namen jamstva za vloge tak račun šteje kot skrbniški račun. Sredstva na transakcijskem računu rezervnega sklada, ki pripadajo posamezni skupnosti etažnih lastnikov večstanovanjske stavbe se upoštevajo kot samostojna vloga in so zajamčena do višine 100.000 EUR, le če so Banki pravočasno posredovani podatki za identifikacijo posamezne skupnosti etažnih lastnikov na način, ki je opredeljen v Splošnih pogojih za opravljanje plačilnih storitev za pravne osebe in zasebnike.


Dodatne informacije so na voljo na spletni strani banke, podrobnejše informacije lahko pridobite v poslovalnicah banke, pri svojem bančnem skrbniku in na spletni strani Banke Slovenije www.bsi.si - Jamstvo za vloge v bankah.

Ali se presežna sredstva na transakcijskem računu rezervnega sklada lahko vežejo v depozit?

Seveda, ponudba banke obsega depozite različnih ročnosti in valut. Upravniki so vabljeni k uporabi depozitnega poslovanja za oplemenitenje sredstev, ki se akumulirajo na tovrstnih računih.

Ali lahko upravnik preko tega računa opravlja tudi svojo dejavnost?

Ne, ker je ta račun ločen od vseh ostalih računov, ki jih imetniki uporabljajo za svoje redno poslovanje. Namenjen je izključno zbiranju sredstev etažnih lastnikov in poravnavi stroškov, ki nastanejo z vzdrževanjem in izboljšavami, predvidenimi v načrtu vzdrževanja večstanovanjskih stavb, in za nujna vzdrževalna dela.

Kako so sredstva etažnih lastnikov zavarovana pred morebitnim prenehanjem poslovanja upravnika?

Upniki upravnika svojih terjatev ne morejo poplačati s sredstvi, ki se hranijo na transakcijskem računu rezervnega sklada. To pomeni, da sredstva na računu niso vključena v stečajno maso in niso predmet izvršitve prisilnih odločb.

Ali lahko fizična oseba, ki ni registrirana za upravljanje z nepremičninami, odpre transakcijski račun rezervnega sklada?

To je mogoče, vendar takšna oseba lahko odpre le račun za zbiranje sredstev za večstanovanjsko stavbo, v kateri je etažna lastnica.

Katera dokumentacija je potrebna za odprtje notarskega računa za hrambo?

Dokumentacije ni potrebno posebej dostavljati, saj je bila le-ta dostavljena banki ob odprtju transakcijskega računa zasebnika.

Kakšne so prednosti pri uporabi notarskega računa za hrambo?

Sredstva tretjih oseb se varno hranijo pri banki na posebnem računu, kar posledično pomeni, da se notar izogne tveganjem, povezanim s hrambo večje količine denarnih sredstev na sedežu svoje dejavnosti.

Ali so sredstva na notarskem računu za hrambo varna?

Sredstva na notarskem računu za hrambo se iz naslova jamstva za vloge štejejo v razmerju do Banke kot vsota terjatev vseh oseb, katerih sredstva se vodijo na računu (v nadaljevanju upravičenci), pri čemer ima vsak upravičenec do Banke terjatev v višini kot jo sporoči notar in se izračuna skladno z Zakonom o sistemu jamstva za vloge. Skladno z Zakonom o sistemu jamstva za vloge so sredstva upravičencev zajamčena do skupne višine 100.000 EUR.

Za potrebe zagotavljanja pogojev zajamčenih vlog upravičencev, ste za posameznega upravičenca dolžni zagotoviti podatke, ki omogočajo enolično identifikacijo upravičenca ter podatke o višini sredstev, ki se vodijo za posameznega upravičenca na notarskem računu za hrambo. Podatke o upravičencih Banki posredujete na način, ki je opredeljen v Splošnih pogojih za opravljanje plačilnih storitev za pravne osebe in zasebnike.

Dodatne informacije so na voljo na spletni strani banke, podrobnejše informacije lahko pridobite v poslovalnicah banke, pri svojem bančnem skrbniku in na spletni strani Banke Slovenije www.bsi.si - Jamstvo za vloge v bankah.

 

Ali se terjatve notarjev lahko pobotajo s sredstvi na notarskih računih za hrambo?

Sredstva na notarskem računu za hrambo niso last imetnika, zato jih notarji ne morejo uporabiti za poplačilo svojih terjatev. Tudi v primeru morebitnega prenehanja delovanja notarja ta sredstva niso vključena v izvršitev sklepa o dedovanju in niso predmet izvršitve prisilnih odločb.

Kolikšni so stroški poslovanja z notarskim računom za hrambo?

Banka za poslovanje z notarskim računom za hrambo zaračunava stroške skladno s Tarifo Banke (uporaba Poslovne Banke IN, poslovanje s tujino...).

Ali lahko notar preko notarskega računa za hrambo opravlja svojo redno dejavnost in preko njega posluje?

Ne, saj je račun za hrambo ločen od računov, ki jih notarji uporabljajo za svoje redno poslovanje.

Kdo mora odpreti fiduciarni račun za odvetnike in odvetniške družbe in na podlagi katere zakonodaje?

Fiduciarni račun za odvetnike in odvetniške družbe morajo skladno z 9. a členom Zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o odvetništvu (ZOdv-C) odpreti odvetniki in odvetniške družbe. Odvetniški zbornici Slovenije morajo predložiti dokazilo o sklenjeni pogodbi o vodenju tovrstnega računa.

Kakšni so stroški vodenja fiduciarnega računa za odvetnike in odvetniške družbe?

Banka obračuna stroške vodenja fiduciarnega računa za odvetnike in odvetniške družbe skladno s Tarifo Banke.

Ali so sredstva na fiduciarnem računu za odvetnike in odvetniške družbe varna?

Sredstva na fiduciarnem računu za odvetnike se iz naslova jamstva za vloge štejejo v razmerju do Banke kot vsota terjatev vseh oseb, katerih sredstva se vodijo na računu (v nadaljevanju upravičenci), pri čemer ima vsak upravičenec do Banke terjatev v višini kot jo sporoči odvetnik in se izračuna skladno z Zakonom o sistemu jamstva za vloge. Skladno z Zakonom o sistemu jamstva za vloge so sredstva upravičencev zajamčena do skupne višine 100.000 EUR.

Za potrebe zagotavljanja pogojev zajamčenih vlog upravičencev, ste za posameznega upravičenca dolžni zagotoviti podatke, ki omogočajo enolično identifikacijo upravičenca ter podatke o višini sredstev, ki se vodijo za posameznega upravičenca na fiduciarnem računu za odvetnike. Podatke o upravičencih Banki posredujete na način, ki je opredeljen v Splošnih pogojih za opravljanje plačilnih storitev za pravne osebe in zasebnike.

Dodatne informacije so na voljo na spletni strani banke, podrobnejše informacije lahko pridobite v poslovalnicah banke, pri svojem bančnem skrbniku in na spletni strani Banke Slovenije www.bsi.si - Jamstvo za vloge v bankah.

 

Kdo lahko odpre transakcijski račun za volilno kampanjo?

Transakcijski račun za volilno kampanjo lahko odpre organizator volilne kampanje in sicer sam kandidat, predstavnik liste kandidatov, politična stranka ali druga fizična oseba. 
V primeru referenduma pa lahko transakcijski račun volilne kampanje odpre pravna oseba ali fizična oseba, ki je pobudnik zahteve za razpis referenduma.

Kdaj se v skladu z Zakonom o volilni in referendumski kampanji odpre in kdaj zapre transakcijski račun za volilno kampanjo?

Organizator volilne kampanje mora najkasneje 45 dni pred dnem glasovanja na volitvah oz. najkasneje 25 dni pred dnem glasovanja na referendumu oz. preden opravi prvo finančno transakcijo, namenjeno volilni kampanji, odpreti pri poslovni banki poseben račun. Najkasneje štiri mesece po dnevu glasovanja se račun zapre.

Banka pri odpiranju računov za volilno kampanjo ni omejena z roki. Zakon o volilni in referendumski kampanji zavezuje organizatorja volilne kampanje, da v rokih odpre poseben račun.

Ali so sredstva na transakcijskem računu za volilno kampanjo varna?

Skladno z Zakonom o sistemu jamstva za vloge so sredstva na transakcijskem računu za volilno kampanjo zajamčena do višine 100.000 EUR.

Dodatne informacije so na voljo na spletni strani banke, podrobnejše informacije lahko pridobite v poslovalnicah banke, pri svojem bančnem skrbniku in na spletni strani Banke Slovenije www.bsi.si - Jamstvo za vloge v bankah.

 

Kje lahko sklenete pogodbo o prenosu presežkov sredstev?

Za sklenitev pogodbe o prenosu presežka sredstev se dogovorite z vašim skrbnikom.

Naročilo za prenos presežka sredstev pa lahko oddate tudi prek Poslovne Banke IN. Pogodbo o prenosu presežkov sredstev vam bo uredil vaš skrbnik.

Kako nas obvestite o izvršenih prenosih denarnih sredstev?

Izvršene prenose denarnih sredstev lahko kadar koli preverite prek Poslovne Banke IN. O vseh izvršenih plačilnih transakcijah, tudi o izvršenih avtomatskih prenosih sredstev iz transakcijskega računa, vas obvestimo z rednim izpiskom vašega transakcijskega računa.

Ali je storitev prenos presežkov sredstev namenjena tudi proračunskim uporabnikom?

Da. Proračunski uporabniki, ki imate pri naši banki odprt gotovinski račun, si že z odprtjem tega računa zagotovite  avtomatski dnevni prenos denarnih sredstev iz računa pri banki na vaš račun pri Banki Slovenije.

Kakšne možnosti upravljanja s sredstvi (cash managementa) nudimo?

Cash management vključuje:

  • prenose presežka sredstev iz podrejenih na zakladni transakcijski račun

Konec dneva denarna sredstva na podrejenih poslovnih računih prenesemo na zakladni račun. Pri tem se lahko dogovorimo za minimalna stanja na podrejenih transakcijskih računih.

  • polnjenje podrejenih transakcijskih računov iz zakladnega računa

Konec dneva prenesemo sredstva iz zakladnega na podrejene transakcijske račune. Za podrejene transakcijske račune lahko upoštevamo dogovorjena stanja. Prenose denarnih sredstev na podrejene račune izvršimo v okviru razpoložljivih sredstev.

  • prenosi presežka sredstev in izravnavanje primanjkljajev na transakcijskih računih znotraj skupne kreditne linije.

Z obvladujočo pravno osebo, ki upravlja zakladni račun, se lahko dogovorimo za enotno kreditno linijo. Konec dneva izravnamo stanje na podrejenih transakcijskih računih s prenosom presežka na zakladni račun in prenosom sredstev na podrejene račune. Rezultat te poravnave je ničelno stanje na podrejenih računih.

Kje lahko sklenete pogodbo za upravljanje s sredstvi (cash management)?

Če imate pri naši banki že odprt transakcijski račun, se za sklenitev pogodbe za upravljanje s sredstvi  dogovorite z vašim skrbnikom.
Če pa z našo banko poslovno še ne sodelujete, se za sklenitev pogodbe dogovorite v vam najbližji poslovalnici banke. Če želite, da posebej za vas pripravimo ponudbo, nam posredujte naročilo  ponudbe. Na podlagi posredovanih podatkov vam bomo pripravili ponudbo za poslovno sodelovanje z našo banko.