Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Nadaljuj

•••

BLIŽNJICE

Zapri

Kaj je Banka IN?

Banka IN kot nova enota Banke Koper v slovenskem bančništvu predstavlja pomembno novost; je namreč prva banka v Sloveniji, pri kateri bančno poslovanje skoraj v celoti poteka na osnovi najsodobnejših tehnoloških rešitev. Poleg tega se lahko prav vsak komitent z vprašanji obrne tudi na bančnega uslužbenca, ki z nasveti in drugimi informacijami pripomore k čim boljšemu bančnemu poslovanju posameznega uporabnika Banke IN.

Kot uporabnik Banke IN lahko že v tem trenutku opravite skoraj vse bančne storitve prek interneta ali telefona, s tehnološkim razvojem, na katerem gradimo prihodnost Banke IN, pa se bo ponudba storitev v bodoče še razširila.

Banka IN vam kot prva slovenska banka omogoča, da skoraj celotno bančno poslovanje uredite od doma in ne izgubljate časa s čakanjem v vrstah.

Kako dostopam do Infotela?

Vse kar potrebujete za uporabo Infotela je:

  • telefon,
  • prenosni čitalec in
  • pametno plačilno kartico Activa Maestro.

Storitev opravite skupaj z bančnim strokovnjakom, ki vas bo vodil skozi postopke opravljanja bančnih storitev ali vam podal informacije, ki jih iščete.

Kaj morate vedeti o Banki na domu?

Za nujna opravila, kot sta plačilo položnic ali dvig čekovnih blanketov, je pot v banko resnično odveč. Dovolj je, da izpolnite in podpišete nalog za izvršitev plačilnih transakcij prek Banke na domu, ki ga dobite v naših poslovalnicah in vsa naročila bomo opravili brez vaše prisotnosti.

Kje se nahajajo poslovalnice Banke Koper v Sloveniji?

Sprehodite se po zemljevidu Slovenije in poiščite najbližjo poslovalnico.

Kje se nahajajo bankomati Banke Koper v Sloveniji?

Sprehodite se po zemljevidu Slovenije in poiščite svoj bankomat.

Kaj je spletna banka Banka IN?

Spletna banka Banka IN kot dodatna poslovalnica Intese Sanpaolo Bank v slovenskem bančništvu predstavlja pomembno novost; je namreč prva banka v Sloveniji, pri kateri bančno poslovanje skoraj v celoti poteka na osnovi najsodobnejših tehnoloških rešitev. Poleg tega se lahko prav vsak komitent z vprašanji obrne tudi na bančnega uslužbenca, ki z nasveti in drugimi informacijami pripomore k čim boljšemu bančnemu poslovanju posameznega uporabnika Banke IN.

Kot uporabnik Banke IN lahko že v tem trenutku opravite skoraj vse bančne storitve prek interneta ali telefona. S tehnološkim razvojem, na katerem gradimo prihodnost Banke IN, pa se bo ponudba storitev v bodoče še razširila.

Banka IN vam kot prva slovenska banka omogoča, da skoraj celotno bančno poslovanje uredite od doma in ne izgubljate časa s čakanjem v vrstah.

Komu je namenjena spletna banka Banka IN?

Banka IN je za vas prava izbira, če:

  • bi bančne storitve želeli opraviti brez obiska poslovalnice banke, ker vam je obisk banke odveč,
  • si želite preprostejšega in hitrejšega načina bančnega poslovanja s pomočjo računalnika ali telefona,
  • banko razumete kot finančni servis,
  • poznate prednosti sodobnih bančnih storitev in
  • se želite o izbiri bančnih storitev posvetovati z bančnim uslužbencem.

Banka IN je za vas primerna tudi, ker: 

Kako poslujem prek spletne banke Banke IN?

Spletna banka Banke IN je najsodobnejša in posebej za bančno poslovanje pripravljena spletna rešitev. Poleg izvrševanja vseh vrst plačil vam omogoča tudi sklepanje pogodb na osnovi elektronskega podpisa, posebnost portala pa je tudi možnost komuniciranja med uporabnikom Banke IN in bančnim uslužbencem.

Banka IN omogoča:

  • dostop do vaše Banke IN 24 ur na dan,
  • pregled in opravljanje storitev plačilnega prometa ne glede na uro,
  • e-prijavo in e-odjavo na prejemanje e-računov ter prejem e-računov,
  • takojšnjo sklenitev in podpis večine ostalih storitev in
  • pripravo ustrezne ponudbe, ki jo v primeru zahtevnejših storitev, za katere morate oddati naročilo, bančni uslužbenec pripravi najkasneje v 24 urah po naročilu oz. prvi delovni dan.

V spletno banko Banko IN se lahko prijavite:
  • s prenosnim čitalnikom,
  • z mobilno napravo,
  • s certifikatom na kartici.

Več o prijavi v spletno banko Banko IN, si preberite v Tehničnih pogojih.

Kako poslujem prek infotela?

Infotel je storitev banke, ki omogoča opravljanje bančnih storitev prek telefona. V vseh primerih, ko se za opravljanje bančne storitve zahteva podpis pogodbe ali drugega dokumenta, se podpis opravi v eni izmed poslovalnic banke, pri tem pa velja, da:

  • v delovnem času prek telefona opravite vse storitve,
  • v času od 20.00 do 7.00 pustite vaše naročilo ali sporočilo na avtomatskem telefonskem odzivniku in
  • mi vam odgovorimo v najkrajšem času oz. najkasneje v 24 urah od prejetja naročila oz. prvi delovni dan.

Kakšni so pogoji za članstvo v Klubu Banke IN?

Banka IN je glede na različne skupine komitentov, ki se želijo včlaniti v Klub Banke IN, pripravila tri pakete storitev, in sicer Študentski, Osnovni in Zlati paket.

Študentski paket je namenjen študentom, ki na osebni račun mladih pri Banki Koper prejemajo različne vrste prilivov (štipendije, družinske pokojnine itd.) in njihovi računi pri bankah niso blokirani.

Študentski paket vključuje odprtje osebnega računa mladih, bančno kartico Activa Maestro, elektronsko poslovanje prek portala Banke IN in telefonsko poslovanje prek Infotela Banke Koper.

Prednosti študentskega paketa so:

  • član Kluba opravlja bančne storitve z osebnim bančnikom,
  • član Kluba prejme prenosni čitalec (OTP),
  • vodenje računa mladih je brezplačno,
  • član Kluba ne plačuje nadomestila za uporabo portala Banke IN,
  • član Kluba ne plačuje nadomestila za uporabo Infotela in
  • ni letne članarine.

Osnovni paket je pripravljen za sodobne in zahtevne uporabnike, ki želijo uporabljati vse sodobne bančne storitve. Pogoje za pridobitev Osnovnega paketa izpolnjujejo tisti komitenti, ki na osebni račun pri Banki Koper prejemajo redne mesečne prejemke v višini najmanj 850 EUR in njihovi računi pri bankah niso blokirani.

Osnovni paket vključuje odprtje osebnega računa, bančno kartico Activa Maestro, elektronsko poslovanje prek portala Banke IN, telefonsko poslovanje prek Infotela Banke Koper, plačilno kartico Activa MasterCard in odobritev prekoračitve sredstev na računu v višini 500 EUR.

Letna članarina znaša 20 EUR in vključuje:

  • prenosni čitalec (OTP),
  • vodenje osebnega računa,
  • članarino za kartico Activa MasterCard,
  • nadomestilo za uporabo portala Banke IN,
  • nadomestilo za uporabo Infotela,
  • odobritev prekoračitve sredstev na računu v višini 500 EUR in 
  • član Kluba opravlja bančne storitve z osebnim bančnikom.

Zlati paket je pripravljen za zahtevne uporabnike, ki želijo uporabljati sodobne bančne rešitve tudi pri vseh oblikah investiranja. Pogoje za pridobitev Zlatega paketa izpolnjujejo tisti komitenti, ki na osebni račun pri Banki Koper prejemajo redne mesečne prejemke v višini najmanj 2.200 EUR in katerih računi pri bankah niso blokirani.

Zlati paket vključuje odprtje osebnega računa, bančno kartico Activa Maestro, elektronsko poslovanje prek portala Banke IN, telefonsko poslovanje prek Infotela Banke Koper, zlato plačilno kartico Activa MasterCard in odobritev prekoračitve sredstev na računu v višini 500 EUR.

Letna članarina znaša 50 EUR in vključuje:

  • prenosni čitalec (OTP),
  • vodenje osebnega računa,
  • članarino za zlato kartico Activa MasterCard,
  • nadomestilo za uporabo portala Banke IN,
  • nadomestilo za uporabo Infotela,
  • odobritev prekoračitve sredstev na računu v višini 500 EUR in 
  • član Kluba opravlja bančne storitve z osebnim bančnikom. 

Zakaj je poslovanje v Klubu Banke IN ugodno?

V Klubu Banke IN poslujete ugodno in tudi brezplačno.

Imate dovolj plačevanja stroškov za vodenja računa, članarine za plačilne kartice ali za uporabo elektronske banke? V Klubu Banki IN vam teh stroškov ne zaračunavamo.

Članom Kluba Banke IN se obračuna le letna članarina za celotni paket storitev. Če ste študent ali pa v Klub Banke IN pripeljete novega člana, je ta povsem brezplačna. Poleg vseh cenovnih ugodnosti bo osebni bančnik upošteval tudi vaše poslovno sodelovanje in vam npr. pri pripravi ponudbe lahko ponudil še bolj ugodno obrestno mero.

Kako postanem član Kluba Banke IN?

Včlanitev v Klub Banke IN poteka po naslednjem postopku:

  • na spletnih straneh izpolnite vlogo in vprašalnik o članstvu v Banki IN,
  • osebni bančnik bo vašo vlogo obravnaval ter vam obvestilo o sprejemu ali zavrnitvi v Klub Banke IN poslal na elektronski naslov,
  • po sprejetju v Klub Banke IN se na dogovorjeni dan zglasite v izbrani enoti banke, ki ste jo navedli v vlogi, in uredite potrebno dokumentacijo ter prevzem opreme za poslovanje v Banki IN in
  • s sredstvi na računu lahko razpolagate takoj, ko zagotovite sredstva. Člani Kluba Banke IN, ki ob pristopu v članstvo uredite prenos plače na osebni račun pri Banki Koper, prejmete takoj tudi plačilno kartico, s katero lahko poslujete v okviru limitov. Tisti člani kluba, ki redne mesečne prilive na osebnem računu Banke Koper zagotavljate s samostojnimi nakazili, prejmete plačilno kartico po treh mesecih poslovanja oz. po prenosu plače na osebni račun pri Banki Koper

Vaš osebni bančnik bo spremljal vaše poslovanje. V primeru, da poslovanje ne bo potekalo tako, kot je bilo dogovorjeno, vam lahko banka odpove nadaljnje članstvo v Klubu Banke IN oz. enostransko odstopi od pogodbe o odprtju osebnega računa.

Kako uporabljam storitve Kluba Banke IN, če sem študent?

V Banki Koper posebno pozornost namenjamo ponudbi za mlade, zato tudi v Banki IN ponujamo poseben brezplačni paket za študente. Pri včlanitvi velja naslednji postopek:

  • na spletnih straneh je potrebno izpolniti vlogo in vprašalnik,
  • uslužbenci Banke IN naslednji dan obravnavajo vlogo in nato o sprejemu ali zavrnitvi v Klub Banke IN komitenta obvestijo na njegov elektronski naslov,
  • po sprejetju v Klub Banke IN se komitent na dogovorjeni dan zglasi v enoti banke, ki jo je navedel v vlogi, uredi potrebno dokumentacijo in prevzame opremo ter kartice.

Ob ureditvi dokumentacije je treba predložiti Potrdilo o vpisu na fakulteto. Vaš osebni bančnik bo spremljal Vaše poslovanje in Vas enkrat letno spomnil, da je potrebno Potrdilo o vpisu potrebno ponovno predložiti.

Kako poslujem prek videotelefonije?

Člani Kluba Banke IN, ki imajo ustrezno opremo, lahko z osebnim bančnikom komunicirajo prek videotelefonije, t. j. brezplačnega telefoniranja prek spleta na osnovi širokopasovnega dostopa do interneta. Člani Kluba Banke IN, ki želijo na tak način urejati svoje poslovanje, se lahko povežejo z osebnim bančnikom. Takšen način komuniciranja je posebej primeren v dialogih, ki zahtevajo dodatne informacije, pojasnila in vprašanja.

Kako mi osebni bančnik pomaga pri poslovanju?

Za vaše poslovanje skrbi osebni bančnik. Osebni bančnik za svojega člana Kluba Banke IN skrbi ob vseh sklenjenih poslih, ki zapadejo, obravnava vsa naročila ponudb ter pošilja ponudbe, za katere meni, da so za vas zanimive. V primerih odsotnosti osebnega bančnika komunicira z vami drug osebni bančnik.

Ali sem nagrajen za članstvo v Klubu Banke IN ?

Banka IN je edina banka v Sloveniji, ki članstvo v Klubu Banke IN še posebej nagrajuje. V Banki IN vam kot članu Kluba ponujamo naslednje dodatne ugodnosti:

  • če se na vašo pobudo v Klub Banke IN včlani nova oseba, ki izpolnjuje pogoje za članstvo, se vam enoletnega nadomestila, ki velja za vaš paket, ne zaračunamo,
  • vašo zvestobo in zaupanje nagrajujemo v skladu s Pravili Kluba Banke IN,
  • za opravljen promet s plačilnimi karticami pridobivate bonitetne točke in
  • zbrane prejete bonitetne točke lahko uveljavljate za znižanje tarife pri storitvah, ki se nahajajo na seznamu storitev.

Kakšen je delovnik Banke IN za bodoče člane Kluba Banke IN?

Če še niste član Kluba Banke IN, lahko vlogo pošljete prek portala ali pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 2013. Osebni bančnik ali oseba, ki , je ob delovnikih dosegljiva v času od 7.00 do 20.00 ter ob sobotah od 7.00 do 12.00. V nedelovnem času lahko pustite vašo telefonsko številko in poklicali vas bomo nazaj ali pa pustite sporočilo na avtomatskem telefonskem odzivniku. Z nami lahko stopite v stik tudi po elektronski pošti bankain@banka-koper.si

Kako dostopam do Infotela?

Pokličite telefonsko številko 080 13 18 in oglasil se vam bo prijazen bančni uslužbenec, ki vam bo odgovoril na vsa vprašanja v zvezi z bančnimi storitvami. Pred uporabo preberite Navodila za uporabo Infotela.pdf.

Kakšne storitve lahko opravim prek Infotela?

  • naročilo prekoračitve sredstev,
  • naročilo plačilne kartice,
  • naročilo mini kredita,
  • naročilo Mojega paketa,
  • naročilo dviga gotovine v večjih zneskih,
  • naročilo čekovnih blanketov,
  • naročilo Banke IN
  • vezava depozita,
  • plačila z univerzalnim plačilnim nalogom ter interni prenosi,
  • nakazila v tujino,
  • preklic naloga z valuto vnaprej,
  • nakup in prodaja valute,
  • pristop k vzajemnemu skladu,
  • vplačilo, izplačilo in prenos med vzajemnimi skladi,
  • pristop k varčevalnemu načrtu,
  • varčevanje za mlade ter obročno, rentno in namensko varčevanje,
  • otvoritev, sprememba in ukinitev trajnega naloga,
  • enkraten preklic plačila po SEPA direktni obremenitvi,
  • prijava kraje in izgube plačilne kartice,
  • naročanje dviga gotovine večjih zneskov ter
  • naročilo izpisa prometa in stanja na transakcijskem računu ter drugih potrdil.

Kakšne informacije lahko pridobim prek Infotela?

  • informacija o bančni mreži in mreži bankomatov,
  • informacija o tečajih, obrestnih merah in tarifah,
  • informacija o vseh storitvah, ki jih banka ponuja,
  • informacija o prometu na transakcijskem in varčevalnem računu,
  • informacija o stanju vzajemnega sklada,
  • informacija o prometu po plačilni kartici,
  • informacije o gibanju VEP ter 
  • informacija o stanju in prometu kreditov.

Kdaj lahko dostopam do Infotela?

Do infotela lahko dostopate od ponedeljka do petka med 7.00 in 20.00 ter v soboto med 8.00 in 12.00.

Ali je potrebno izpolniti vlogo za Banko na domu?

Pogoj za uporabo storitve Banka na domu je le ta, da ste komitent Banke Koper.

Kako deluje Banka na domu?

Komitent podpiše nalog Banka na domu, v katerem označi, da želi opraviti plačilo položnice oz. naloga. Položnico oz. nalog, ki ga želi plačati, vloži skupaj s podpisanim in izpolnjenim nalogom za obremenitev svojega transakcijskega računa v pisemsko ovojnico Banka na domu in jo odda v poštni nabiralnik ali na posebej označenem mestu v bančni poslovalnici.
Banka se zavezuje, da bo plačila opravila po veljavnem urniku izvrševanja plačilnih transakcij.pdf, potrdila o opravljenih plačilih pa bo poslala naslednji delovni dan.

Kaj je bankomat?

Je samopostrežni terminal, ki omogoča bančne transakcije kjer koli in kadar koli. Z uporabo debetne kartice na bankomatu lahko dvigujete ali polagate gotovino na osebni račun ter plačujete položnice.

Za kakšne zneske moram najaviti dvig gotovine?

Banka Koper omogoča imetnikom osebnih računov ob predhodni najavi dvigovanje večjih zneskov katerekoli valute na računu. Vsak znesek dviga, ki je večji od protivrednosti 2.000,00 EUR, je praviloma potrebno najaviti vsaj en dan pred dnevom dviga. Banka nudi možnost najave večjih dvigov v katerikoli enoti banke. Vsakega komitenta, ki bo na ta način najavil dvig, bo navedenega dne čakala pripravljena gotovina.

Kakšen je postopek, če želim gotovino na račun položiti?

Pologi gotovine se lahko opravijo v vseh enotah Banke Koper in na vseh bankomatih Banke Koper z uporabo možnosti »Polog gotovine« na bankomatu. Pri pologu na bankomatu lahko uporabite vse konvertibilne valute, ne morete pa položiti kovancev.

Pologi gotovine se lahko opravijo tudi pri vseh drugih bankah v Sloveniji z uporabo plačilnega naloga BN 02, kjer se označi polog gotovine in navede številka poslovnega računa pri naši banki. Ob pologu gotovine v drugih bankah velja tarifa za polog gotovine tiste banke, kjer se polog opravlja.

Kaj lahko storim v primeru, če nujno potrebujem večji znesek gotovine?

V takšnih primerih se obrnite na vašega osebnega bančnika, ki bo za vas skušal poiskati najustreznejšo možnost. Poiskal bo najbližjo enoto, ki v tistem trenutku razpolaga z zahtevanim zneskom, ali pa se dogovoril za pravočasno dostavo v ustrezno enoto.

Ali je potrebno predhodno najaviti tudi dvig tuje valute?

Dvig tuje valute v manjših zneskih lahko opravite v vseh enotah Banke Koper brez predhodne najave. V primerih, da potrebujete tujo valuto, ki ni prav pogosto v uporabi, vas prosimo, da se o tem predhodno pozanimate v vam najbližji poslovalnici.

Kaj je dnevno-nočni trezor?

Dnevno-nočni trezor je poseben prostor za predajo gotovine, čekov, plačilnih nalogov, položnic in potrdil o nakupu z naslova kartičnega poslovanja. Za poslovanje vam priskrbimo vrečke za predajanje gotovine in dokumentov ter ključe za odpiranje vrat dnevno-nočnega trezorja.

Kdo lahko sklene pogodbo za dnevno-nočni trezor?

Pogodbo lahko sklenejo pravne osebe, zasebniki,  društva in c.p.o., ki je lahko komitent ali nekomitent Banke Koper.

Ali je potrebno izpolniti vlogo za Banka na domu?

Pogoj za uporabo storitve Banka na domu je le ta, da ste komitent Banke Koper.

Kako deluje Banka na domu?

Komitent podpiše nalog »banka na domu«, v katerem označi, da želi opraviti plačilo položnice oz. naloga. Položnico oz. nalog, ki ga želi plačati, vloži skupaj s podpisanim in izpolnjenim nalogom za obremenitev svojega transakcijskega računa v pisemsko ovojnico»banka na domu« in jo odda v poštni nabiralnik ali na posebej označenem mestu v bančni poslovalnici. Banka se zavezuje, da bo plačila opravila še isti dan, ko bo prejela ovojnico z zahtevkom, potrdila o opravljenih plačilih pa bo poslala naslednji dan.
Banka se zavezuje, da bo plačila opravila po veljavnem urniku izvrševanja plačilnih transakcij.pdf, potrdila o opravljenih plačilih pa bo poslala naslednji delovni dan.

Kaj je bankomat?

Gre za samopostrežni terminal, ki omogoča bančne transakcije kjerkoli in kadarkoli. Z uporabo debetne kartice na bankomatu lahko dvigujete  ali polagate gotovino na osebni račun ter plačujete položnice.