Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Nadaljuj

•••

BLIŽNJICE

Zapri

Kaj plačilna kartica American Express omogoča in kje se uporablja?

Plačilna kartica American Express omogoča nakup blaga in storitev na več kot 26.000 prodajnih mestih v Sloveniji in na več milijonov prodajnih mest v tujini ter dvig gotovine na bankomatih in bančnih poslovalnicah z oznako American Express.

Več o plačilni American Express kartici si lahko preberete na spletni strani
American Express.

Kako lahko naročim plačilno kartico American Express?

Novi imetniki plačilne kartice American Express izpolnite pristopno izjavo, ki jo lahko prinesete v eno od poslovalnic Banke Koper po Sloveniji. Pri tem naprošamo, da pristopni izjavi priložite tudi dokumente, ki so omenjene v pristopni izjavi.

Kako lahko plačam nakup na obroke?

Imetniki plačilne American Express kartice imajo možnost brezobrestnega plačila blaga ali storitev na 2 - 12 obrokov na več prodajnih mestih v Sloveniji (seznam prodajnih mest, ki omogočajo plačilo nakupa na obroke, je dostopen na spletni strani American Express.

Imetniki Petrol Klub American Express Card imajo na Petrolu možnost nakupa kurilnega olja na obroke.

Kaj lahko storim sam za varno plačevanje s plačilno American Express kartico?

Svetujemo vam, da za zagotovitev varnosti pri poslovanju s plačilnimi karticami upoštevate sledeče:

  • bodite pazljivi pri posredovanju številke kartice, njenega datuma veljavnosti in trimestne varnostne številke CSC,
  • ovojnico s prejetim PIN-om uničite, PIN si zapomnite in ga ne povejte nikomur,
  • če si PIN-a ne morete zapomniti, kartice in lista z zapisanim PIN-om ne nosite skupaj,
  • kartica je neprenosljiva, zato lahko storitve z njo opravljate samo vi,
  • s kartico ravnajte skrbno, vedno jo imejte pri sebi in je ne puščajte v avtu, garderobi in na drugih mestih – medtem ko plačujete, jo imejte pred očmi,
  • pred podpisom potrdila o nakupu preverite znesek, ki ga podpisujete,
  • ne podpisujte praznih obrazcev ali potrdil,
  • na internetnih straneh zahtevane številke vpišite le takrat, ko ste se odločili za nakup in
  • na bankomatih pazite, da nihče ne vidi vašega PIN-a.


Kako se uporablja plačilna American Express kartica?

Ob prejemu American Express kartice prejmete tudi štirimestno osebno številko PIN, ki jo uporabljate pri dvigu gotovine. Kartica ima vnaprej določen mesečni limit  (okvir porabe) ter limit za nakup na obroke.

Obveznosti, ki nastanejo z uporabo plačilne American Express kartice, poravnavate enkrat mesečno, in sicer 8., 18. ali 28. v mesecu. Obveznosti lahko poravnate s SEPA direktno obremenitvijo transakcijskega računa ali z univerzalnim plačilnim nalogom.
 
Obvestila o dodatnih ugodnostih in informacije o stanju na računu lahko imetnik spremlja na spletni strani
American Express.

Ta mesec mi zapade kartica. Kje dobim novo?

American Express kartice imajo tri letno veljavnost. Po poteku veljavnosti plačilne kartice oziroma v drugi polovici meseca pred zapadlostjo kartice, lahko uredite zamenjavo kartice v vaši poslovalnici Banke Koper. Veljavnost plačilne kartice je odtisnjena na sprednji strani kartice pod številko kartice. Vsaka plačilna kartica velja do zadnjega dne v mesecu, ki je odtisnjen na kartici.

Na primer odtis na sprednji strani kartice »Velja do/Valid thru 04/16« pomeni, da veljavnost plačilne kartice poteče 30. aprila 2016, novo kartico pa lahko prevzamete v poslovalnici že od 15.3.2016 dalje.

Kje lahko dobim podatke o kartici American Express?

Vse informacije glede plačilnih kartic American Express dobite na straneh Banke Koper in American Express Slovenija.

Kako se preračunava vrednost plačil v tujih valutah?

Obračun stroškov v tuji valuti se opravlja v skladu s Splošnimi pogoji poslovanja z American Express kartico. Stroški iz naslova uporabe kartice v tuji valuti bodo preračunani v eure (EUR). Če preračun opravi American Express in če zakon ne določa drugače, American Express uporabi prodajni medbančni (interbank) tečaj na zadnji delovni dan preden je strošek procesiran s strani American Expressa. Znesek preračunane plačilne transakcije se poveča za nadomestilo/provizijo zaradi stroškov obdelave v višini 3,02%.
Vsi stroški v tuji valuti, ki niso izraženi v ameriških dolarjih (USD), se na dan obdelave v obračunskem centru American Expressa najprej preračunajo v ameriške dolarje (USD). Če so stroški preračunani s strani tretje osebe pred prispetjem stroškov v American Express, tečaj določi tretja oseba.

Ali sta na prodajnih mestih določena najnižji in najvišji znesek plačila?

V pogodbi s prodajnim mestom se najnižji ali najvišji znesek plačila praviloma ne določata. Najvišji znesek je odvisen od višine prostega zneska mesečnega limita. Pri nakupu na obroke prodajno mesto lahko samo določi minimalni znesek nakupa oziroma minimalni mesečni znesek nakupa.

Kako se uporablja kartica Activa?

Kartica Activa se uporablja v višini limitov, ki se določijo ob njenem prevzemu. Obveznosti, ki nastanejo zaradi poslovanja s plačilno kartico Activa poravnavate v evrih z osebnega računa enkrat mesečno, in sicer 8., 18. ali 28. v mesecu. O opravljenem prometu vas banka redno obvešča po elektronski pošti ali po pošti. Kartica velja 1 leto.

V katerih primerih lahko uveljavljam nezgodno zavarovanje?

Imetniki plačilnih kartic Activa, Activa MasterCard in Activa Visa so pri zavarovalnici Adriatic Slovenica d.d. nezgodno zavarovani v primeru nezgodne smrti za znesek 2.045 EUR, v primeru nezgodne invalidnosti pa do zneska 4.090 EUR. Zavarovanje nezgodne invalidnosti velja za primere invalidnosti, ki je ocenjena nad 10-odstotno stopnjo invalidnosti. Zahtevke za uveljavljanje nezgodnega zavarovanja se lahko poda na kateri koli enoti zavarovalnice, ob uveljavljanju zahtevka pa potrebujete plačilno kartico ali potrdilo o izdani plačilni kartici.

Kako se izvršujejo plačila pri karticah z mesečnim plačilom obveznosti?

Ob prevzemu plačilne kartice prejmete obvestilo o višini mesečnega limita porabe. Limiti so postavljeni glede na predvideno višino prilivov na osebni račun in s tem mesečno višino porabe. Če vam tako postavljeni limiti ne zadoščajo, se o višini limita lahko dogovorite z osebnim bančnikom oz. v vaši enoti banke. Plačila s posamezno plačilno kartico se lahko opravljajo do višine skupnega limita mesečne porabe. Na datum obračuna zapadlega prometa se limiti ponovno vzpostavijo na osnovno višino.

Ali sta na prodajnih mestih določena najnižji in najvišji znesek plačila?

V pogodbi s prodajnim mestom se najnižji ali najvišji znesek plačila praviloma ne določata. Najvišji znesek je odvisen od višine prostega zneska mesečnega limita.

Kaj lahko storim sam za varno plačevanje s plačilno kartico Activa?

Svetujemo vam, da za zagotovitev varnosti pri poslovanju s plačilnimi karticami upoštevate sledeče:

  • bodite pazljivi tudi pri posredovanju številke kartice, njenega datuma veljavnosti in drugih podatkov o kartici,
  • kartica je osebna, zato lahko storitve z njo opravljate samo vi,
  • s kartico ravnajte skrbno, vedno jo imejte pri sebi in je ne puščajte v avtu, garderobi in na drugih mestih; tudi kadar plačujete, jo imejte pred očmi,
  • pred podpisom nakupa preverite znesek, ki ga podpisujete,
  • ne podpisujte praznih obrazcev ali potrdil in
  • na internetnih straneh zahtevane številke vpišite le takrat, ko ste se odločili za nakup.

Ali je Activa pametna kartica?

Plačilna kartica Activa ni pametna, ampak klasična kartica, zato se vsa plačila na prodajnih mestih potrjujejo s podpisom.

Kaj kartica Activa omogoča in kje se uporablja?

Kartica Activa vam omogoča nakup blaga in storitev na prodajnih mestih z oznako Activa. V Sloveniji je takšnih prodajnih mest že več kot 20.000, to so samopostrežne trgovine, veleblagovnice, diskonti, butiki, specializirane trgovine, hoteli, kampi in drugo. S kartico Activa lahko plačujete tudi v slovenskih trgovinah na spletu.

Kako se preračunava vrednost plačil v tujih valutah?

Če posamezno plačilo ni bilo opravljeno v evrih, se znesek iz tuje valute v evre vedno preračuna na podlagi posebej določenih MasterCard oziroma Visa menjalniških tečajih, ki so na dan obračuna veljavni v tujini.

Ali sta na prodajnih mestih določena najnižji in najvišji znesek plačila?

V pogodbi s prodajnim mestom se najnižji ali najvišji znesek plačila praviloma ne določata, je pa pri kartici Activa Maestro najvišji znesek odvisen od višine stanja na računu.

Zakaj je spletno nakupovanje s storitvijo MasterCard SecureCode varnejše?

Storitev MasterCard SecureCode predstavlja pomembno novost pri opravljanju nakupov v spletni trgovini, saj odpravlja dvome glede varnosti pri plačevanju s plačilnimi karticami prek interneta. Imetnik kartice se v spletni trgovini ne predstavlja več s številko kartice, ampak z enkratno osebno številko, ki jo s pomočjo posebne naprave ustvari mikroprocesorska kartica.

SecureCode zagotavlja varnost tudi trgovcem, ki svoje blago ali storitve prodajajo prek interneta.

Več o storitvi SecureCode in prijavi za varno internetno poslovanje si lahko preberete na spletni strani sistema Activa.

Kaj lahko storim sam za varno plačevanje s plačilno kartico Activa Maestro?

Svetujemo vam, da za zagotovitev varnosti pri poslovanju s plačilnimi karticami upoštevate sledeče:

  • ovojnico s prejetim PIN-om uničite, PIN si zapomnite in ga ne povejte nikomur,
  • bodite pazljivi tudi pri posredovanju številke kartice in njenega datuma veljavnosti,
  • če si osebne številke ne morete zapomniti, kartice in lista z zapisano kodo ne nosite skupaj,
  • kartica je osebna, zato lahko storitve z njo opravljate samo vi,
  • s kartico ravnajte skrbno, vedno jo imejte pri sebi in je ne puščajte v avtu, garderobi in na drugih mestih –  medtem ko plačujete, jo imejte pred očmi,
  • pred podpisom nakupa preverite znesek, ki ga podpisujete,
  • ne podpisujte praznih obrazcev ali potrdil,
  • na internetnih straneh zahtevano številko kartice vpišite le takrat, ko ste se odločili za nakup in
  • na prodajnih mestih ter bankomatih pazite, da nihče ne vidi vaše osebne številke PIN.

Zakaj je Activa Maestro pametna kartica?

Plačilne kartice Activa Maestro, Activa MasterCard, Activa Visa Electron in ActivaVisa so pametne kartice, ki upoštevajo vse najnovejše zahteve MasterCarda in Vise. V Banki Koper smo razvili pametne kartice, ki:

  • omogočajo varno nakupovanje in varen dvig gotovine,
  • so nosilec podatkov za digitalna potrdila in drugih pomembnih podatkov za osebno rabo ter
  • pametne kartice zagotavljajo neprimerno večjo varnost poslovanja tako na bankomatih in POS-terminalih kot tudi na svetovnem spletu.

Vse o pametnih karticah si lahko preberete na spletni strani sistema Activa.

Na kakšen način poteka bremenitev računa ob uporabi kartice Activa Maestro?

Za obveznosti, ki nastanejo zaradi poslovanja s to kartico, ste bremenjeni dnevno na transakcijskem računu oz. na dan opravljenega nakupa ali druge transakcije. O opravljenem prometu vas banka redno obvešča z izpiskom transakcijskega računa po pošti ali prek spletne banke Banke IN. Ob nakupih uporabljajte kartico izključno na POS-terminalih, kar omogoča visoko stopnjo zaupanja pri poslovanju zaradi neposredne avtorizacije.

Kaj kartica Activa Maestro omogoča in kje se uporablja?

Kartica Activa Maestro omogoča nakup blaga in storitev na prodajnih mestih v Sloveniji, ki imajo oznako Activa ali Maestro, v tujini pa na prodajnih mestih, ki imajo oznako Maestro in so opremljena s POS-terminali. Omogoča tudi dvig gotovine na tistih prodajnih mestih, ki imajo POS-terminale, oznako Activa in oznako "gotovina". To pomeni, da ob nakupu na prodajnem mestu s temi oznakami lahko prejmete tudi gotovino. Storitev izplačila gotovine lahko uporabljate tudi v enotah Pošte Slovenije. Ob uporabi PIN-a, ki je vaša osebna številka, kartica omogoča poslovanje z bankomati z oznakami Maestro, Ba ali Cirrus.

Vaš podpis na hrbtni strani kartice in vaša PIN-koda sta vaša identifikacija. Štirimestno osebno številko PIN prejmete ob odprtju osebnega računa in jo uporabljate pri poslovanju na bankomatih ter ob nakupu na prodajnih mestih.

Kje dobim novo plačilno kartico, ko poteče veljavnost plačilni kartici Activa Maestro?

Obveščamo vas, da bo nova debetna plačilna kartica Activa Visa Inspire postala primarna kartica za upravljanje z vašim transakcijskim računom in bo nadomestila vašo plačilno kartico Activa Maestro. Novo kartico Activa Visa Inspire boste prejeli brezplačno po poteku veljavnosti vaše Activa Maestro kartice. Zamenjavo kartic uredite v vam najbližji poslovalnici Banke Koper. 

Ob plačilu nadomestila za predčasno zamenjavo kartice si lahko novo kartico Activa Visa Inspire zagotovite že predčasno. Predčasno zamenjavo vaše kartice lahko uredite prekoBanke IN ali v vam najbližji poslovalnici Banke Koper.  

Dodatne informacije in odgovore na vprašanja v zvezi z debetno plačilno kartico Activa Visa Inspire dobite na spletni strani Banke Koper www.banka-koper.si/inspire oziroma lahko pokličete Kontaktni center na tel. 080 13 18, pošljete vprašanje na elektronski naslov info@banka-koper.si ali se obrnete na katerokoli našo poslovalnico.

Ta mesec mi zapade kartica. Kje dobim novo?

Plačilne kartice Banke Koper imajo štiri oziroma tri letno veljavnost. Po poteku veljavnosti plačilne kartice oziroma v drugi polovici meseca pred zapadlostjo kartice, lahko uredite zamenjavo kartice v vaši poslovalnici Banke Koper. Veljavnost plačilne kartice je odtisnjena na sprednji strani kartice pod številko kartice (PAN). Vsaka plačilna kartica velja do zadnjega dne v mesecu, ki je odtisnjen na kartici.

Na primer odtis na sprednji strani kartice »Velja do/Valid thru 04/16« pomeni, da veljavnost plačilne kartice poteče 30. aprila 2016, novo kartico pa lahko prevzamete v poslovalnici že od 15.3.2016 dalje.

Kaj je limit porabe na kartici in kaj je dnevni limit porabe na kartici?

Limit porabe na kartici je mesečni limit porabe do katerega lahko imetnik kartice posluje s kartico. Pri vseh debetnih plačilnih karticah Banke Koper je mesečni limit porabe določen v okviru razpoložljivih sredstev na transakcijskem računu oziroma sredstev na predplačilni kartici. Pri vseh karticah z zamikom plačila pa se mesečni limit porabe določi na podlagi letnih prilivov posameznega imetnika.

Dnevni limiti na kartici so limiti v okviru katerih lahko imetnik kartice posluje s kartico v posameznem dnevu. Najvišji znesek dnevnega limita je omejen z zneskom limita porabe na kartici. Določajo se naslednji dnevni limiti na kartici:

  • Limit nakupov na POS terminalu: dnevni znesek nakupov na prodajnih mestih,
  • Limit nakupov na spletu: dnevni znesek nakupov na spletnih prodajnih mestih,
  • Limit dvigov gotovine na bankomatu: dnevni znesek dviga gotovine na bankomatih,
  • Limit dvigov gotovine na POS terminalu: dnevni znesek dviga gotovine na okencih bank.

Kako se izajajo plačila pri karticah z mesečnim plačilom obveznosti?

Ob prevzemu plačilne kartice prejmete obvestilo o višini mesečnega limita porabe. Limiti so postavljeni glede na predvideno višino prilivov na osebni račun in s tem mesečno višino porabe. Če vam tako postavljeni limiti ne zadoščajo, se o višini limita lahko dogovorite z osebnim bančnikom oz. v vaši poslovalnici banke. Plačila s posamezno plačilno kartico se lahko opravljajo do višine skupnega limita mesečne porabe. Na datum obračuna zapadlega prometa se limiti ponovno vzpostavijo na osnovno višino.

Zakaj je Activa MasterCard pametna kartica?

Plačilne kartice Activa Maestro, Activa MasterCard, Activa Visa Electron in Activa Visa so pametne kartice, ker upoštevajo vse najnovejše zahteve MasterCarda in Vise. V Banki Koper smo razvili pametne kartice, ki:

  • omogočajo varno nakupovanje in varen dvig gotovine,

 

  • so nosilec podatkov za digitalna potrdila in drugih pomembnih podatkov za osebno rabo ter

 

  • zagotavljajo neprimerno večjo varnost poslovanja tako na bankomatih in POS- terminalih kot tudi na svetovnem spletu.

 

Vse o pametnih karticah si lahko preberete na spletni strani Activa.

Kako se preračunava vrednost plačil v tujih valutah?

Če posamezno plačilo ni bilo opravljeno v evrih, se znesek iz tuje valute v evre vedno preračuna na podlagi posebej določenih  menjalniških tečajev (Mastercard oz. Visa), ki so na dan obračuna veljavni v tujini.

Ali je sta prodajnih mestih določena najnižji in najvišji znesek plačila?

V pogodbi s prodajnim mestom se najnižji ali najvišji znesek plačila praviloma ne določata. Najvišji znesek je odvisen od višine prostega zneska mesečnega limita.

V katerih primerih lahko uveljavljam nezgodno zavarovanje?

Imetniki plačilnih kartic Activa, Activa MasterCard in Activa Visa so pri zavarovalnici Adriatic Slovenica d.d. nezgodno zavarovani v primeru nezgodne smrti za znesek 2.045 EUR, v primeru nezgodne invalidnosti pa do zneska 4.090 EUR. Zavarovanje nezgodne invalidnosti velja za primere invalidnosti, ki je ocenjena nad 10-odtotno stopnjo invalidnosti. Zahtevke za uveljavljanje nezgodnega zavarovanja se lahko poda na kateri koli enoti zavarovalnice, ob uveljavljanju zahtevka pa potrebujete plačilno kartico ali potrdilo o izdani plačilni kartici.

Zakaj je spletno nakupovanje s storitvijo MasterCard SecureCode varnejše?

Storitev MasterCard SecureCode predstavlja pomembno novost pri opravljanju nakupov v spletni trgovini, saj odpravlja dvome glede varnosti pri plačevanju s plačilnimi karticami prek interneta. Imetnik kartice se v spletni trgovini ne predstavlja več s številko kartice, ampak z enkratno osebno številko, ki jo s pomočjo posebne naprave ustvari mikroprocesorska kartica.

SecureCode zagotavlja varnost tudi trgovcem, ki svoje blago ali storitve prodajajo prek interneta.

Več o storitvi SecureCode in prijavi za varno internetno poslovanje si lahko preberete na strani sistema Activa.

Kaj je kartična varnostna številka CVC?

CVC je posebna trimestna številka, zapisana na podpisnem traku na hrbtni strani kartice, ki jo nekateri prodajalci uporabljajo pri spletni trgovini. Za varnejše poslovanje s CVC-varnostno številko veljajo enaka priporočila kot za plačilne kartice.

Kako se uporablja kartica Activa MasterCard?

Ob prejemu kartice Activa MasterCard prejmete tudi štirimestno osebno številko PIN. To številko uporabljate pri poslovanju na bankomatih in ob nakupovanju na prodajnih mestih s POS-terminalom, ki zahteva vnos PIN-a zaradi identifikacije (vsi POS-terminali, ki so opremljeni s tehnologijo pametnih kartic, zahtevajo vnos PIN-a).

Prejmete tudi obvestilo o višini limitov pri poslovanju s kartico. Plačila na prodajnih mestih in dvigi gotovine se opravljajo v višini določenih limitov.

Obveznosti, ki nastanejo zaradi poslovanja s plačilno kartico Activa MasterCard, poravnavate z osebnega računa enkrat mesečno, in sicer 8., 18. ali 28. v mesecu. O opravljenem prometu vas banka redno obvešča po elektronski pošti ali po pošti. Kartica velja 4 leta.

Kaj lahko storim sam za varno plačevanje s plačilno kartico?

Svetujemo vam, da za zagotovitev varnosti pri poslovanju s plačilnimi karticami upoštevate sledeče:

  •  ovojnico s prejetim PIN-om uničite, PIN si zapomnite in ga ne povejte nikomur,
  •  bodite pazljivi tudi pri posredovanju številke kartice, njenega datuma veljavnosti in CVC-kode,
  •  če si osebne številke ne morete zapomniti, kartice in lista z zapisano kodo ne nosite skupaj,
  •  kartica je osebna, zato lahko storitve z njo opravljate samo vi,
  •  s kartico ravnajte skrbno, vedno jo imejte pri sebi in je ne puščajte v avtu, garderobi in na drugih mestih – medtem ko plačujete, jo tudi imejte pred očmi,
  •  pred podpisom nakupa preverite znesek, ki ga podpisujete,
  •  ne podpisujte praznih obrazcev ali potrdil,
  •  na internetnih straneh zahtevane številke vpišite le takrat, ko ste se odločili za nakup in
  •  na prodajnih mestih ter bankomatih pazite, da nihče ne vidi vaše osebne številke PIN.

Kaj kartica Activa MasterCard omogoča in kje se uporablja?

Kartica Activa MasterCard vam omogoča nakup blaga in storitev v Sloveniji, in sicer na več kot 30.000 prodajnih mestih z oznako Activa ali MasterCard, v tujini pa jo uporabljate na prodajnih mestih z oznako MasterCard. Z njo lahko nakupujete v samopostrežnih trgovinah, veleblagovnicah, diskontih, butikih, specializiranih trgovinah, hotelih, kampih in drugod. Tako v Sloveniji kot  tujini vam omogoča tudi dvig gotovine na bankomatih z oznako MasterCard.

S katerimi plačilnimi karticami se lahko registriram na PayPal in kje dobim aktivacijsko kodo?

Registracija na PayPal je možna z naslednjimi plačilnimi karticami Banke Koper:

  • Activa MasterCard (navadna, zlata in poslovna),
  • Activa Visa (navadna, zlata in poslovna),
  • predplačilna MOJA Activa Visa Electron in
  • Activa Visa Business Electron.

Aktivacijsko kodo za PayPal račun dobite v pregledu prometa plačilne kartice s katero ste se registrirali na PayPal. Aktivacijska koda je zapisana v besedilu namena transakcije, ki ste jo opravili ob registraciji na primer »EL-PP*1234CODE«. Znesek transakcije za katerega ste bremenjeni ob registraciji je praviloma nizek, in sicer 1,00 EUR ali 1,50 EUR. Pomembno je, da ima imetnik pri registraciji na PayPal razpoložljiva sredstva na transakcijskem računu ali predplačilni kartici oziroma prost limit na kreditni kartici, v nasprotnem primeru registracija na PayPal ni možna.

Vse ostale informacije glede storitev PayPal dobite na spletni strani https://www.paypal.com/si .

Ta mesec mi zapade kartica. Kje dobim novo?

Plačilne kartice Banke Koper imajo štiri oziroma tri letno veljavnost. Po poteku veljavnosti plačilne kartice oziroma v drugi polovici meseca pred zapadlostjo kartice, lahko uredite zamenjavo kartice v vaši poslovalnici Banke Koper. Veljavnost plačilne kartice je odtisnjena na sprednji strani kartice pod številko kartice (PAN). Vsaka plačilna kartica velja do zadnjega dne v mesecu, ki je odtisnjen na kartici.

Na primer odtis na sprednji strani kartice »Velja do/Valid thru 04/16« pomeni, da veljavnost plačilne kartice poteče 30. aprila 2016, novo kartico pa lahko prevzamete v poslovalnici že od 15.3.2016 dalje.

Kaj je limit porabe na kartici in kaj je dnevni limit porabe na kartici?

Limit porabe na kartici je mesečni limit porabe do katerega lahko imetnik kartice posluje s kartico. Pri vseh debetnih plačilnih karticah Banke Koper je mesečni limit porabe določen v okviru razpoložljivih sredstev na transakcijskem računu oziroma sredstev na predplačilni kartici. Pri vseh karticah z zamikom plačila pa se mesečni limit porabe določi na podlagi letnih prilivov posameznega imetnika.

Dnevni limiti na kartici so limiti v okviru katerih lahko imetnik kartice posluje s kartico v posameznem dnevu. Najvišji znesek dnevnega limita je omejen z zneskom limita porabe na kartici. Določajo se naslednji dnevni limiti na kartici:

  • Limit nakupov na POS terminalu: dnevni znesek nakupov na prodajnih mestih,
  • Limit nakupov na spletu: dnevni znesek nakupov na spletnih prodajnih mestih,
  • Limit dvigov gotovine na bankomatu: dnevni znesek dviga gotovine na bankomatih,
  • Limit dvigov gotovine na POS terminalu: dnevni znesek dviga gotovine na okencih bank.

Kaj je kartična varnostna številka CVV?

CVV je posebna trimestna številka, zapisana na podpisnem traku na hrbtni strani kartice, ki jo nekateri prodajalci uporabljajo v spletni trgovini. Za varnejše poslovanje s CVV-varnostno številko veljajo enaka priporočila kot za plačilne kartice.

Zakaj je spletno nakupovanje s storitvijo Verified by Visa varnejše?

Storitev Verified by Visa je pomembna novost pri opravljanju nakupov v spletni trgovini, saj odpravlja dvome glede varnosti pri plačevanju s plačilnimi karticami prek interneta. Imetnik kartice se v spletni trgovini ne predstavlja več s številko kartice, ampak z enkratno osebno številko, ki jo s pomočjo posebne naprave ustvari mikroprocesorska kartica.

Verified by Visa zagotavlja varnost tudi trgovcem, ki svoje blago ali storitve prodajajo prek interneta. Več o storitvi Verified by Visa in prijavi za varno internetno poslovanje si lahko preberete na spletni strani Activa.

Kako se izvajajo plačila pri karticah z mesečnim plačilom obveznosti?

Ob prevzemu plačilne kartice prejmete obvestilo o višini mesečnega limita porabe. Limiti so postavljeni glede na predvideno višino prilivov na osebni račun in s tem mesečno višino porabe. Če vam tako postavljeni limiti ne zadoščajo, se o višini limita lahko dogovorite z osebnim bančnikom oz. v vaši poslovalnici banke. Plačila s posamezno plačilno kartico se lahko opravljajo do višine skupnega limita mesečne porabe. Na datum obračuna zapadlega prometa se limiti ponovno vzpostavijo na osnovno višino.

Kako se uporablja kartica Activa Visa?

Ob prejemu kartice Activa Visa prejmete tudi štirimestno osebno številko PIN. To številko uporabljate pri poslovanju na bankomatih in ob nakupovanju na prodajnih mestih s POS-terminalom, ki zahteva vnos PIN-a zaradi identifikacije (vsi POS-terminali, ki so opremljeni s tehnologijo pametnih kartic, zahtevajo vnos PIN-a).

Prejmete tudi obvestilo o višini limitov pri poslovanju s kartico. Plačila na prodajnih mestih in dvigi gotovine se opravljajo v višini določenih limitov.

Obveznosti, ki nastanejo zaradi poslovanja s plačilno kartico Activa Visa, poravnavate z osebnega računa enkrat mesečno, 8., 18. ali 28. v mesecu. O opravljenem prometu vas vaša banka redno obvešča po elektronski pošti ali po pošti. Kartica velja 4 leta.

Kako se preračunava vrednost plačil v tujih valutah?

Če posamezno plačilo ni bilo opravljeno v evrih, se znesek iz tuje valute v evre vedno preračuna na podlagi posebej določenih  menjalniških tečajev (MasterCard oz. Visa), ki so na dan obračuna veljavni v tujini.

Ali sta na prodajnih mestih določena najnižji in najvišji znesek plačila?

V pogodbi s prodajnim mestom se najnižji ali najvišji znesek plačila praviloma ne določata. Najvišji znesek je odvisen od višine prostega zneska mesečnega limita.

Kaj kartica Activa Visa omogoča in kje se uporablja?

Kartica Activa Visa vam omogoča nakup blaga in storitev v Sloveniji, in sicer na več kot 20.000 prodajnih mestih z oznako Activa ali Visa, v tujini pa jo uporabljate na prodajnih mestih z oznako Visa. Z njo lahko nakupujete v samopostrežnih trgovinah, veleblagovnicah, diskontih, butikih, specializiranih trgovinah, hotelih, kampih in drugod. Tako v Sloveniji kot tujini vam omogoča tudi dvig gotovine na bankomatih z oznako Visa.

Zakaj je Activa Visa pametna kartica?

Plačilne kartice Activa Maestro, Activa MasterCard, Activa Visa Electron in Activa Visa so pametne kartice, ki upoštevajo vse najnovejše zahteve MasterCarda in Vise. V Banki Koper smo razvili pametne kartice, ki:

  • omogočajo varno nakupovanje in varen dvig gotovine,
  • so nosilec podatkov za digitalna potrdila in drugih pomembnih podatkov za osebno rabo in
  •  pametne kartice zagotavljajo neprimerno večjo varnost poslovanja tako na bankomatih in POS-terminalih kot tudi na svetovnem spletu.
Vse o pametnih karticah si lahko preberete na strani Activa.

 

V katerih primerih lahko uveljavljam nezgodno zavarovanje?

Imetniki plačilnih kartic Activa, Activa MasterCard in Activa Visa so pri zavarovalnici Adriatic Slovenica d.d. nezgodno zavarovani v primeru nezgodne smrti za znesek 2.045 EUR, v primeru nezgodne invalidnosti pa do zneska 4.090 EUR. Zavarovanje nezgodne invalidnosti velja za primere invalidnosti, ki je ocenjena nad 10-odstotno stopnjo invalidnosti. Zahtevke za uveljavljanje nezgodnega zavarovanja se lahko poda na kateri koli enoti zavarovalnice, ob uveljavljanju zahtevka pa potrebujete plačilno kartico ali potrdilo o izdani plačilni kartici.

Kaj lahko storim sam za varno plačevanje s plačilno kartico?

Svetujemo vam, da za zagotovitev varnosti pri poslovanju s plačilnimi karticami upoštevate sledeče:

  • ovojnico s prejetim PIN-om uničite, PIN si zapomnite in ga ne povejte nikomur,
  • bodite pazljivi tudi pri posredovanju številke kartice, njenega datuma veljavnosti in CVC-kode,
  • če si osebne številke ne morete zapomniti, kartice in lista z zapisano kodo ne nosite skupaj,
  • kartica je osebna, zato lahko storitve z njo opravljate samo vi,
  • s kartico ravnajte skrbno, vedno jo imejte pri sebi in je ne puščajte v avtu, garderobi in na drugih mestih – medtem ko plačujete, jo tudi imejte pred očmi,
  • pred podpisom nakupa preverite znesek, ki ga podpisujete,
  • ne podpisujte praznih obrazcev ali potrdil,
  • na internetnih straneh zahtevane številke vpišite le takrat, ko ste se odločili za nakup in
  • na prodajnih mestih ter bankomatih pazite, da nihče ne vidi vaše osebne številke PIN.

S katerimi plačilnimi karticami se lahko registriram na PayPal in kje dobim aktivacijsko kodo?

Registracija na PayPal je možna z naslednjimi plačilnimi karticami Banke Koper:

  • Activa MasterCard (navadna, zlata in poslovna),
  • Activa Visa (navadna, zlata in poslovna),
  • predplačilna MOJA Activa Visa Electron in
  • Activa Visa Business Electron.

Aktivacijsko kodo za PayPal račun dobite v pregledu prometa plačilne kartice s katero ste se registrirali na PayPal. Aktivacijska koda je zapisana v besedilu namena transakcije, ki ste jo opravili ob registraciji na primer »EL-PP*1234CODE«. Znesek transakcije za katerega ste bremenjeni ob registraciji je praviloma nizek, in sicer 1,00 EUR ali 1,50 EUR. Pomembno je, da ima imetnik pri registraciji na PayPal razpoložljiva sredstva na transakcijskem računu ali predplačilni kartici oziroma prost limit na kreditni kartici, v nasprotnem primeru registracija na PayPal ni možna.

Vse ostale informacije glede storitev PayPal dobite na spletni strani https://www.paypal.com/si .

Ta mesec mi zapade kartica. Kje dobim novo?

Plačilne kartice Banke Koper imajo štiri oziroma tri letno veljavnost. Po poteku veljavnosti plačilne kartice oziroma v drugi polovici meseca pred zapadlostjo kartice, lahko uredite zamenjavo kartice v vaši poslovalnici Banke Koper. Veljavnost plačilne kartice je odtisnjena na sprednji strani kartice pod številko kartice (PAN). Vsaka plačilna kartica velja do zadnjega dne v mesecu, ki je odtisnjen na kartici.

Na primer odtis na sprednji strani kartice »Velja do/Valid thru 04/16« pomeni, da veljavnost plačilne kartice poteče 30. aprila 2016, novo kartico pa lahko prevzamete v poslovalnici že od 15.3.2016 dalje.

Kaj je limit porabe na kartici in kaj je dnevni limit porabe na kartici?

Limit porabe na kartici je mesečni limit porabe do katerega lahko imetnik kartice posluje s kartico. Pri vseh debetnih plačilnih karticah Banke Koper je mesečni limit porabe določen v okviru razpoložljivih sredstev na transakcijskem računu oziroma sredstev na predplačilni kartici. Pri vseh karticah z zamikom plačila pa se mesečni limit porabe določi na podlagi letnih prilivov posameznega imetnika.

Dnevni limiti na kartici so limiti v okviru katerih lahko imetnik kartice posluje s kartico v posameznem dnevu. Najvišji znesek dnevnega limita je omejen z zneskom limita porabe na kartici. Določajo se naslednji dnevni limiti na kartici:

  • Limit nakupov na POS terminalu: dnevni znesek nakupov na prodajnih mestih,
  • Limit nakupov na spletu: dnevni znesek nakupov na spletnih prodajnih mestih,
  • Limit dvigov gotovine na bankomatu: dnevni znesek dviga gotovine na bankomatih,
  • Limit dvigov gotovine na POS terminalu: dnevni znesek dviga gotovine na okencih bank.

Kako se uporablja kartica Activa Visa Electron?

Ob prevzemu kartice Activa Visa Electron prejmete štirimestno osebno številko PIN. To številko uporabljate pri poslovanju na bankomatih in ob nakupovanju na prodajnih mestih. Poleg tega prejmete tudi obvestilo o višini limitov pri poslovanju s kartico. Plačila na prodajnih mestih in dvigi gotovine se opravljajo v skladu z višino stanja na računu. Za obveznosti, ki izhajajo iz poslovanja s to kartico, ste bremenjeni na transakcijskem računu dnevno oz. na dan opravljenega nakupa ali druge transakcije. O opravljenem prometu vas banka redno obvešča z izpiskom transakcijskega računa po pošti ali prek spletne banke Banke IN. Ob nakupih uporabljate kartico izključno na POS-terminalih, kar zaradi neposredne avtorizacije omogoča visoko stopnjo zaupanja pri poslovanju.

Kako se izvršujejo plačila pri karticah z limitom?

Ob prevzemu plačilne kartice prejmete obvestilo o višini limitov porabe in dnevnega limita za dvig gotovine. Limiti so postavljeni glede na predvideno višino prilivov na transakcijski račun in s tem mesečno višino porabe. . V kolikor vam tako postavljeni limiti ne zadoščajo, se o višini limita lahko dogovorite z osebnim bančnikom oz. v vaši poslovalnici banke. Plačila s posamezno plačilno kartico se lahko opravljajo do višine limita, določenega za porabo

Kaj plačilna kartica Activa Visa Electron omogoča in kje se uporablja?

Plačilna kartica Activa Visa Electron vam omogoča nakup blaga in storitev v Sloveniji na prodajnih mestih z oznakami Activa ali Visa Electron, v tujini pa na prodajnih mestih z oznako Visa Electron. Ob uporabi PIN-a, ki je vaša osebna številka, kartica omogoča poslovanje z bankomati, ki imajo oznako Visa Electron ali Plus v Sloveniji ter tujini.

Ali sta na prodajnih mestih določena najnižji in najvišji znesek plačila?

V pogodbi s prodajnim mestom se najnižji ali najvišji znesek plačila praviloma ne določata. Pri kartici Activa Visa Electron je najvišji znesek odvisen od višine stanja na transakcijskem računu in višine prostega zneska mesečnega limita.

Zakaj je spletno nakupovanje s storitvijo Verified by Visa varnejše?

Storitev Verified by Visa je pomembna novost pri opravljanju nakupov v spletni trgovini, saj odpravlja dvome glede varnosti pri plačevanju s plačilnimi karticami prek interneta. Imetnik kartice se v spletni trgovini ne predstavlja več s številko kartice, ampak z enkratno osebno številko, ki jo s pomočjo posebne naprave ustvari mikroprocesorska kartica.

Verified by Visa zagotavlja varnost tudi trgovcem, ki svoje blago ali storitve prodajajo prek interneta.

Več o storitvi Verified by Visa in prijavi za varno internetno poslovanje si lahko preberete na spletni strani sistema Activa.

Kaj je kartična varnostna številka CVV?

CVV je posebna trimestna številka, zapisana na podpisnem traku na hrbtni strani kartice, ki jo nekateri prodajalci uporabljajo v spletni trgovini. Za varnejše poslovanje s CVV-varnostno številko veljajo enaka priporočila kot za plačilne kartice.

Zakaj je Activa Visa Electron pametna kartica?

Plačilne kartice Activa Maestro, Activa MasterCard, Activa Visa Electron in Activa Visa so pametne kartice, ki upoštevajo vse najnovejše zahteve MasterCarda in Vise. Vse o pametnih karticah si lahko preberete na spletni strani Activa.

Kako se preračunava vrednost plačil v tujih valutah?

Če posamezno plačilo ni bilo opravljeno v evrih, se znesek iz tuje valute v evre vedno preračuna na podlagi posebej določenih Mastercard oziroma Visa menjalniških tečajev, ki so na dan obračuna veljavni v tujini.

Kaj lahko storim sam za varno plačevanje s plačilno kartico?

Svetujemo vam, da za zagotovitev varnosti pri poslovanju s plačilnimi karticami upoštevate sledeče:

  • ovojnico s prejetim PIN-om uničite, PIN si zapomnite in ga ne povejte nikomur,
  • bodite pazljivi tudi pri posredovanju številke kartice, njenega datuma veljavnosti in CVC-kode,
  • če si osebne številke ne morete zapomniti, kartice in lista z zapisano kodo ne nosite skupaj,
  • kartica je osebna, zato lahko storitve z njo opravljate samo vi,
  • s kartico ravnajte skrbno, vedno jo imejte pri sebi in je ne puščajte v avtu, garderobi in na drugih mestih – medtem ko plačujete, jo tudi imejte pred očmi,
  • pred podpisom nakupa preverite znesek, ki ga podpisujete,
  • ne podpisujte praznih obrazcev ali potrdil,
  • na internetnih straneh zahtevane številke vpišite le takrat, ko ste se odločili za nakup in
  • na prodajnih mestih ter bankomatih pazite, da nihče ne vidi vaše osebne številke PIN.

S katerimi plačilnimi karticami se lahko registriram na PayPal in kje dobim aktivacijsko kodo?

Registracija na PayPal je možna z naslednjimi plačilnimi karticami Banke Koper:

  • Activa MasterCard (navadna, zlata in poslovna),
  • Activa Visa (navadna, zlata in poslovna),
  • predplačilna MOJA Activa Visa Electron in
  • Activa Visa Business Electron.

Aktivacijsko kodo za PayPal račun dobite v pregledu prometa plačilne kartice s katero ste se registrirali na PayPal. Aktivacijska koda je zapisana v besedilu namena transakcije, ki ste jo opravili ob registraciji na primer »EL-PP*1234CODE«. Znesek transakcije za katerega ste bremenjeni ob registraciji je praviloma nizek, in sicer 1,00 EUR ali 1,50 EUR. Pomembno je, da ima imetnik pri registraciji na PayPal razpoložljiva sredstva na transakcijskem računu ali predplačilni kartici oziroma prost limit na kreditni kartici, v nasprotnem primeru registracija na PayPal ni možna.

Vse ostale informacije glede storitev PayPal dobite na spletni strani https://www.paypal.com/si .

Ta mesec mi zapade kartica. Kje dobim novo?

Plačilne kartice Banke Koper imajo štiri oziroma tri letno veljavnost. Po poteku veljavnosti plačilne kartice oziroma v drugi polovici meseca pred zapadlostjo kartice, lahko uredite zamenjavo kartice v vaši poslovalnici Banke Koper. Veljavnost plačilne kartice je odtisnjena na sprednji strani kartice pod številko kartice (PAN). Vsaka plačilna kartica velja do zadnjega dne v mesecu, ki je odtisnjen na kartici.

Na primer odtis na sprednji strani kartice »Velja do/Valid thru 04/16« pomeni, da veljavnost plačilne kartice poteče 30. aprila 2016, novo kartico pa lahko prevzamete v poslovalnici že od 15.3.2016 dalje.

Kaj je limit porabe na kartici in kaj je dnevni limit porabe na kartici?

Limit porabe na kartici je mesečni limit porabe do katerega lahko imetnik kartice posluje s kartico. Pri vseh debetnih plačilnih karticah Banke Koper je mesečni limit porabe določen v okviru razpoložljivih sredstev na transakcijskem računu oziroma sredstev na predplačilni kartici. Pri vseh karticah z zamikom plačila pa se mesečni limit porabe določi na podlagi letnih prilivov posameznega imetnika.

Dnevni limiti na kartici so limiti v okviru katerih lahko imetnik kartice posluje s kartico v posameznem dnevu. Najvišji znesek dnevnega limita je omejen z zneskom limita porabe na kartici. Določajo se naslednji dnevni limiti na kartici:

  • Limit nakupov na POS terminalu: dnevni znesek nakupov na prodajnih mestih,
  • Limit nakupov na spletu: dnevni znesek nakupov na spletnih prodajnih mestih,
  • Limit dvigov gotovine na bankomatu: dnevni znesek dviga gotovine na bankomatih,
  • Limit dvigov gotovine na POS terminalu: dnevni znesek dviga gotovine na okencih bank.

Kaj storiti ob izgubi ali kraji plačilne kartice?

Izgubo ali krajo kartice takoj prijavite na telefonsko številko 05/666-1256 ali se osebno oglasite v Banki Koper. Če izgubo prijavite po telefonu, vas prosimo, da se oglasite tudi v poslovalnici, ki vam je bančno kartico izdala. Uvedli bomo postopek preklica ter naročili novo kartico in osebno številko. Kartice vedno hranite in varujte kot osebni dokument.

Kaj storiti, če vam bankomat zadrži plačilno kartico?

Če trikrat zapored vtipkate napačno osebno številko (PIN), bankomat zadrži kartico. Zadrži jo tudi v primeru, če je bila preklicana ali ji je pretekla veljavnost. Lahko pa se zgodi, da bankomat kartice ne vrne, ker je poškodovana. Kartico vam bomo vrnili v poslovalnici banke, kjer smo jo izdali.

Kje se nahajajo bankomati Banke Koper in katere storitve ponujajo?

Brezplačen dostop do bankomatov

Upravljanje storitev na skoraj 100 bankomatih Banke Koper po vsej Sloveniji je komitentom na voljo brezplačno. Bankomati se nahajajo v vseh večjih slovenskih mestih in na najpogosteje obiskanih krajih - ob trgovinah in v trgovskih središčih, na bencinskih servisih in poštah, na avtobusnih postajah, v bančnih poslovalnicah itd.

Poiščite najbližji bankomat

Sprehodite se po zemljevidu Slovenije in poiščite svoj bankomat. Poglejte, katere dodatne storitve poleg dviga gotovine z bančno kartico Activa Maestro Banka Koper še ponuja; nekateri bankomati namreč omogočajo tudi dvig gotovine z mednarodnimi kreditnimi karticami, uporabo storitev Depozit in polnjenje računa vašega mobilnega telefona.

Tukaj si lahko pogledate našo mrežo bankomatov.

Storitve na bankomatih

Poleg dviga gotovine z bančno kartico Activa-Maestro lahko na naših bankomatih opravite tudi druge storitve:

  • pogledate stanje na svojem osebnem računu,
  • izpišete potrdilo o dvigu z novim stanjem na računu,
  • položite gotovino na svoj osebni račun,
  • plačujete položnice in plačilne naloge,
  • dvigujete gotovino s kreditnimi karticami Activa MasterCard in Activa Visa,
  • napolnite račun vašega mobilnega telefona in
  • dvignete gotovino, ne da bi stopili iz vašega avtomobila.
Uporaba storitev in druge značilnosti

Storitve dviga gotovine

Najenostavnejša pot do gotovine

Za dvig gotovine potrebujete kartico, ki jo prejmete ob odprtju osebnega računa, in osebno številko (PIN). Ob uporabi bančne kartice Activa Maestro in osebne številke (PIN) vam bankomat omogoča dvig gotovine 24 ur na dan, vse dni v letu, tudi ob nedeljah in praznikih. S PIN-om se identificirate in dvigujete gotovino na vseh bankomatih z oznakami BA, Cirrus in Maestro.

Dvig gotovine s kreditnimi karticami

Ob uporabi mednarodne kartice Activa MasterCard in Activa Visa lahko dvigujete gotovino tako v Sloveniji kot po svetu. Sledite oznakama MasterCard in Visa.

Postopek dviga gotovine je nadvse preprost

1. V režo bankomata vstavite kartico.

2. Odtipkate svojo osebno številko PIN.

3. Med možnostmi izberete Hitri dvig ali Dvig po izbiri.

4. Izberete ali odtipkate želeni znesek.

5. Vzamete kartico in gotovino.

Obveščanje o dvigih

O dvigih na bankomatih vas mesečno obveščamo z izpiski prometa na osebnem računu prek navadne ali elektronske pošte, vaše dvige pa lahko redno spremljate tudi prek i-Net-a.

Druge uporabne storitve

Polog gotovine v različnih valutah

Bankomati z oznako "Depozit" vam omogočajo polaganje katere koli valute, ki jo že imate ali želite imeti na osebnem računu. V ovojnico lahko vložite največ 50 bankovcev, kovancev ni dovoljeno vstavljati v ovojnico. Svetujemo vam, da se za to storitev odločite, ko imate pri sebi večjo vsoto denarja ali želite povečati stanje sredstev na vašem osebnem računu.

1. Vstavite kartico.

2. Odtipkate svojo osebno številko (PIN).

3. Med možnostmi na ekranu izberete Depozit.

4. Nato izberete Polog gotovine na račun.

5. Odpre se predal in iz njega vzamete ovojnico, v katero vložite gotovino.

6. Gotovino v zalepljeni ovojnici vstavite v režo, ob kateri je narisano pismo.

7. Počakate, da bankomat vrne kartico in izpiše potrdilo o opravljeni storitvi. Na potrdilu so navedeni podatki o datumu in vrsti storitve ter številka bankomata, na katerem ste storitev opravili.

Plačevanje položnic in oddaja nalogov

Bankomati z oznako "Depozit" omogočajo tudi plačevanje položnic in oddajo plačilnih nalogov. V ovojnico lahko vložite največ 15 nalogov. Pomembno je, da so izpolnjeni pravilno in čitljivo. Podatkov ne popravljajte. V banki bomo vsako ovojnico komisijsko odprli, naloge pregledali ter izpolnili vaše naročilo.

1. Vstavite kartico.

2. Odtipkate svojo osebno številko (PIN).

3. Izberete možnost Depozit.

4. Izberete Sprejem položnic oz. Sprejem nalogov.

5. Odpre se predal in iz njega vzamete ovojnico.

6. V ovojnico vstavite naloge, zalepite in vložite v režo, ob kateri je narisano pismo.

7. Počakate, da bankomat vrne kartico in izpiše potrdilo o opravljeni storitvi. Na potrdilu so navedeni podatki o datumu in vrsti storitve ter številka bankomata, na katerem ste storitev opravili.

Nakup GSM-kartic

Na bankomatu lahko kupite GSM-kartice različnih vrednosti različnih operaterjev.

1. Vstavite kartico.

2. Odtipkate svojo osebno številko (PIN).

3. Izberete možnost GSM-kartice.

4. Izberete operaterja mobilne telefonije.

5. Glede na operaterja se v nadaljevanju prikaže ekran z zneski nakupa. Operaterji ponujajo različne zneske nakupov.

6. S pritiskom na tipko poleg ekrana potrdite izbiro želenega zneska, na ekranu se izpiše stanje na računu.

7. Bankomat vrne kartico in izpiše potrdilo o nakupu GSM-kartice.

Avtobankomat

Urejen dostop z avtom omogoča praktične storitve:

  • hiter dvig gotovine,
  • udobno uporabo depozitne enote za plačilo položnic in plačilnih nalogov ter
  • preprost postopek pologov na vaš osebni račun.

Kaj storiti v nezgodnih primerih?

Izguba bančne kartice

Kartice hranite in varujte kot osebni dokument. Izgubo ali krajo kartice takoj prijavite na telefonsko številko 05/666 1256 ali se osebno oglasite v Banki Koper. Če izgubo prijavite po telefonu ali v najbližji poslovalnici banke, vas prosimo, da se oglasite tudi v poslovalnici, ki vam je bančno kartico izdala. Uvedli bomo postopek preklica ter naročili novo kartico in osebno številko.

Bankomat je zadržal kartico

Če trikrat zapored vtipkate napačno osebno številko (PIN), bankomat zadrži kartico. Zadrži jo tudi v primeru, če je bila preklicana ali ji je pretekla veljavnost. Lahko pa se zgodi, da bankomat kartice ne vrne, ker je poškodovana. Kartico vam bomo vrnili v poslovalnici banke, kjer smo jo izdali.

Bankomat ne deluje

Pri bankomatu lahko zaradi prekinitve telefonske linije, izpada električnega toka ali podobnega pride tudi do motenj. Kadar bankomat ne deluje, se nad odprtino, v katero vložite kartico, izpiše besedilo: Ne deluje.

Kako prepoznate bankomat Banke Koper?

Bankomati naše banke so označeni z modrim napisom Banka Koper in z znakom banke na ekranu. Seznam lokacij bankomatov najdete na naši spletni strani, v naših poslovalnicah po Sloveniji pa so vam na voljo tudi vse dodatne informacije.

Stanje bankomatske mreže

Kako lahko uporabljate plačilne kartice na prodajnih mestih?

S plačilnimi karticami Banke Koper plačujete blago in storitve na različnih prodajnih mestih v Sloveniji in tujini, tudi na poštnih okencih, upravnih enotah in cestninskih postajah.

 

POS-terminali – s plačilnimi karticami Banke Koper plačujete blago in storitve na različnih prodajnih mestih v Sloveniji in tujini, tudi na poštnih okencih, upravnih enotah in cestninskih postajah.

Plačilna mesta po vsem svetu

Večina prodajnih mest v Sloveniji in tujini je opremljenih s POS-terminali za nakup izbranega blaga in storitev. To so prodajna mesta, kot so trgovine, restavracije, pošte in cestninske postaje, ki sprejemajo vse mednarodne plačilne kartice Banke Koper (Activa Maestro, Activa MasterCard, Activa Visa in Activa Visa Electron).

Dobra opremljenost plačilnih mest Banke Koper

Na POS-terminalih Activa lahko plačujete blago in storitve na prodajnih mestih po vsej Sloveniji, plačilne kartice Activa Maestro, Activa MasterCard, Activa Visa in Activa Visa Electron pa sprejemajo tudi druga prodajna mesta, opremljena s POS-terminali drugih bank in kartičnih sistemov.

Sodobni POS-terminali zahtevajo pametno kartico in PIN-številko

Vsi sodobni POS-terminali, v Sloveniji in po svetu, so že opremljeni s čitalci pametnih kartic. Čip je vgrajen v vsako izmed pametnih plačilnih kartic, ki jih Banka Koper izdaja že nekaj časa. Vaš nakup prek omenjenega POS-terminala je s tem varnejši. Vsi, na pametne kartice pripravljeni POS-terminali, zahtevajo tudi vnos osebne številke (PIN), ki je vezana na vašo debetno ali pametno kreditno kartico.

Ne pozabite PIN-številke

Pametne kartice Activa Maestro, Activa MasterCard, Activa Visa in Activa Visa Electron so opremljene s čipom. Na vseh novih POS-terminalih z vgrajenim čitalcem pametnih kartic boste vaš nakup potrdili z vnosom PIN-številke, ki jo boste prejeli skupaj s kartico in si jo morate zapomniti.

Uporaba klasičnih POS-terminalov

Klasični POS-terminali še vedno sprejemajo podatke prek magnetne steze kartice, čeprav je kartica že opremljena s čipom. Ob uporabi pametne kartice Activa Maestro ali Activa Visa Electron boste tako kot doslej nakup na takšnem POS-terminalu še vedno potrjevali s PIN-številko, ob uporabi kreditnih kartic Activa MasterCard ali Activa Visa pa z lastnoročnim podpisom.

Več informacij:

Kaj pomeni pametna plačilna kartica?

Dinamičen napredek poslovanja s karticami se je še posebej pokazal z uvedbo pametnih kartic v vsakdanje življenje.

V skladu z najsodobnejšimi trendi smo razvili produkt, ki omogoča več različnih možnosti uporabe:

  • je običajna plačilna kartica,
  • služi kot sredstvo za identifikacijo pri elektronskih transakcijah ter
  • je nosilec podatkov za digitalna potrdila in za osebno rabo.

Pametne kartice zagotavljajo neprimerno večjo varnost poslovanja na bankomatih in POS-terminalih ter pri poslovanju prek interneta.

Resnična novost v Sloveniji in širšem mednarodnem prostoru je naša aplikacija PKI, ki uporabniku omogoča, da poleg digitalnega potrdila i-Net banke na kartico shrani še dve dodatni digitalni potrdili. Eno izmed njiju je digitalno potrdilo SIGEN-CA, ki je neke vrste digitalna osebna izkaznica državljana ali gospodarske družbe. Že danes omogoča pridobivanje osnovnih potrdil prek storitev e-uprave in elektronsko oddajo davčnih obrazcev. V Banki Koper smo poskrbeli, da bodo naši komitenti to potrdilo lahko hranili na svoji bančni kartici.

Več informacij:

www.activa.si

Kaj ponujata storitvi MasterCrad SecureCode in Verified By Visa?

Storitev MasterCard SecureCode predstavlja pomembno novost pri opravljanju nakupov v spletni trgovini, saj odpravlja dvome glede varnosti pri plačevanju s plačilnimi karticami prek interneta. Imetnik kartice se v spletni trgovini ne predstavlja več s številko kartice, ampak z enkratno osebno številko, ki jo s pomočjo posebne naprave ustvari mikroprocesorska kartica.

SecureCode zagotavlja varnost tudi trgovcem, ki svoje blago ali storitve prodajajo prek interneta.

Mednarodna korporacija VISA International je za kartice znamke Visa in za svojo storitev Verified by VISA sprejela standard 3D Secure. To pomeni, da bo postopek verodostojnosti enak za pametne kartice Visa in MasterCard, opravljal pa se bo celo z isto napravo, za obe družini kartic.

Vse kartice Activa VISA (tudi Activa VISA Electron) so že samodejno vključene v program Verified by VISA in jih ni potrebno posebej registrirati.

S katerimi plačilnimi karticami se lahko registriram na PayPal in kje dobim aktivacijsko kodo?

Registracija na PayPal je možna z naslednjimi plačilnimi karticami Banke Koper: 

  • Activa MasterCard (navadna, zlata in poslovna),
  • Activa Visa (navadna, zlata in poslovna),
  • predplačilna MOJA Activa Visa Electron in
  • Activa Visa Business Electron.

Aktivacijsko kodo za PayPal račun dobite v pregledu prometa plačilne kartice s katero ste se registrirali na PayPal. Aktivacijska koda je zapisana v besedilu namena transakcije, ki ste jo opravili ob registraciji na primer »EL-PP*1234CODE«. Znesek transakcije za katerega ste bremenjeni ob registraciji je praviloma nizek, in sicer 1,00 EUR ali 1,50 EUR. Pomembno je, da ima imetnik pri registraciji na PayPal razpoložljiva sredstva na transakcijskem računu ali predplačilni kartici oziroma prost limit na kreditni kartici, v nasprotnem primeru registracija na PayPal ni možna.

Vse ostale informacije glede storitev PayPal dobite na spletni strani https://www.paypal.com/si 

Ta mesec mi zapade kartica. Kje dobim novo?

Plačilne kartice Banke Koper imajo štiri oziroma tri letno veljavnost. Po poteku veljavnosti plačilne kartice oziroma v drugi polovici meseca pred zapadlostjo kartice, lahko uredite zamenjavo kartice v vaši poslovalnici Banke Koper. Veljavnost plačilne kartice je odtisnjena na sprednji strani kartice pod številko kartice (PAN). Vsaka plačilna kartica velja do zadnjega dne v mesecu, ki je odtisnjen na kartici.

Na primer odtis na sprednji strani kartice »Velja do/Valid thru 04/16« pomeni, da veljavnost plačilne kartice poteče 30. aprila 2016, novo kartico pa lahko prevzamete v poslovalnici že od 15.3.2016 dalje.

Kaj je limit porabe na kartici in kaj je dnevni limit porabe na kartici?

Limit porabe na kartici je mesečni limit porabe do katerega lahko imetnik kartice posluje s kartico. Pri vseh debetnih plačilnih karticah Banke Koper je mesečni limit porabe določen v okviru razpoložljivih sredstev na transakcijskem računu oziroma sredstev na predplačilni kartici. Pri vseh karticah z zamikom plačila pa se mesečni limit porabe določi na podlagi letnih prilivov posameznega imetnika. 

Dnevni limiti na kartici so limiti v okviru katerih lahko imetnik kartice posluje s kartico v posameznem dnevu. Najvišji znesek dnevnega limita je omejen z zneskom limita porabe na kartici. Določajo se naslednji dnevni limiti na kartici:

  • Limit nakupov na POS terminalu: dnevni znesek nakupov na prodajnih mestih,
  • Limit nakupov na spletu: dnevni znesek nakupov na spletnih prodajnih mestih,
  • Limit dvigov gotovine na bankomatu: dnevni znesek dviga gotovine na bankomatih,
  • Limit dvigov gotovine na POS terminalu: dnevni znesek dviga gotovine na okencih bank.

Kje lahko dobim podatke o kartici American Express?

Vse informacije glede plačilnih kartic American Express dobite na straneh Banke Koper in American Express Slovenija.