Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Nadaljuj

•••

BLIŽNJICE

Zapri

Start up paket

Zavedamo se, da je vsak začetek težek, tvegan in nepredvidljiv. Da poenostavimo, predvsem pa pocenimo najtežje obdobje vašega poslovanja, smo za vas pripravili posebne ugodnosti. 

Ponudba velja do 31. 3. 2020. 

Informativno naročilo

Start up paket - ugodnosti


Paket Start up namenjamo novoustanovljenim podjetjem, samostojnim podjetnikom, zasebnikom in zavodom, ki na trgu poslujete manj kot eno leto, pričakujete letne prihodke do 1 milijona evrov in pri nas odprete transakcijski račun pravnih oseb in zasebnikov. Start up paket vsebuje uporabne produkte in storitve, na katere so vezane konkretne finančne koristi. Spodaj navedene ugodnosti veljajo za obdobje 12 mesecev od odprtja posovnega računa pri Intesi Sanpaolo Bank. 


V ceno 3 EUR mesečno so vključene naslednje ugodnosti:

Vodenje transakcijskega in debetnega kartičnega računa.

Uporaba spletne in mobilne Poslovne Banke IN.

Izdaja poslovne debetne kartice Activa Visa in prva izdaja prenosnega čitalca kartic.

Neomejeno izvrševanje elektronskih plačilnih nalogov do 50.000,00 EUR na račun pri drugi banki.

Neomejeno izvrševanje elektronskih plačilnih nalogov na račun, odprt pri Intesi Sanpaolo Bank.

Neomejeno število prejetih sredstev v EUR na transakcijski račun znotraj Slovenije in znotraj držav članic EU/EEA. 

Dodatne ugodnosti

  • 50 % nižjo letno članarino za poslovno kreditno kartico Activa Mastercard ali Activa Visa,
  • brezplačno najemnino za en POS terminal ter ugodnejše provizije za sprejemanje plačilnih kartic,
  • 50 % nižjo tarifo za obdelavo zahtevka za odobritev kreditnega posla (kredit, kreditna linija, garancija).

Navedeni pogoji veljajo za obdobje 12 mesecev od odprtja poslovnega transakcijskega računa pri Intesi Sanpaolo Bank oz. od sklenitve posla v času veljavnosti ponudbe.

Vas zanima, kateri paketi so na voljo po preteku ugodnosti Start up paketa?

Za nagrajevanje zvestobe smo pripravili posebne Pakete za zveste komitente, ki jih sestavljajo najpogosteje uporabljene storitve. 

Paket za zveste komitente

Če poslujete v manjšem obsegu in potrebujte le osnovne bančne storitve, pa lahko koristite Osnovni poslovni paket.

OSNOVNI POSLOVNI PAKET

Vse, kar morate vedeti o paketu za nove komitente

Kdo so novoustanovljeni subjekti oz. start up podjetja?

Kot novoustanovljene subjekte štejemo podjetja, s.p-je, zasebnike in zavode, ki na trgu poslujejo manj kot eno leto in odprejo transakcijski račun pri Intesi Sanpaolo Bank.

Ali ponudba velja tudi za obstoječe komitente?

Ponudba je namenjena le novim komitentom, ki pri Intesi Sanpaolo Bank odprejo transakcijski poslovni račun.

Ali se lahko dogovorite za osebni sestanek v banki za podrobnejše informacije?

Seveda. Pokličite ali obiščite nas v vam najbližji poslovalnici Intese Sanpaolo Bank, kjer vam bomo dodelili skrbnika. Skrbnik vam bo svetoval in z njim boste urejali vse nadaljnje postopke za odprtje transakcijskega računa.

Katera dokumentacija je potrebna za odprtje transakcijskega računa?

Intesa Sanpaolo Bank poenostavlja postopke za poslovanje s svojimi komitenti in novim komitentom omogoča prihranek časa in denarja. Gospodarske družbe in samostojni podjetniki posamezniki odprejo transakcijski račun samo na podlagi predložitve veljavnega osebnega dokumenta in osebne davčne številke zakonitega zastopnika in oseb pooblaščenih za razpolaganje s sredstvi na računu.

Vso ostalo dokumentacijo, ki je potrebna za odprtje transakcijskega računa (izpis iz sodnega registra, izpis iz Poslovnega registra Slovenije, potrdilo o davčni številki ipd.) banka pridobi sama in tudi sama krije stroške pridobljenih dokumentov.