Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Nadaljuj

•••

BLIŽNJICE

Zapri

 

Obravnava pritožb in postopek izvensodnega reševanja potrošniških sporov

V Intesi Sanpaolo Bank je vsako mnenje strank pomembno in dobrodošlo, saj  predstavlja dragocen prispevek in pomoč pri razvoju naših produktov ter je priložnost za izboljšanje in prilagoditev naših storitev uporabnikom. Vsako prejeto pritožbo zato sprejmemo z vso resnostjo in jo skrbno obravnavamo.

Pritožbe se v Intesi Sanpaolo Bank obravnavajo v dvostopenjskem internem pritožbenem  postopku.

Pritožba se lahko vloži na enega od sledečih načinov:

Pritožba mora biti podana v pisni obliki.

Pritožbo bo obravnavala poslovalnica, na katero se pritožba nanaša. Odgovorili vam bomo praviloma v roku 8 dni od dneva vložitve popolne pritožbe. Če rešitev pritožbe v tem roku ne bo možna, vas bomo s pisnim odgovorom seznanili o predvidenem roku rešitve pritožbe.

Če z odločitvijo glede pritožbe ne soglašate, lahko vložite  pisno pritožbo na Komisijo za reševanje pritožb v Intesi Sanpaolo Bank na naslov:

  • Intesa Sanpaolo Bank, Komisija za reševanje pritožb, Pristaniška 14,6000 Koper
  • ali na elektronski naslov: info@intesasanpaolobank.si s pripisom v zadevi »za Komisijo za reševanje pritožb«.

Odločitev Komisije je pisna in z njo je interni pritožbeni postopek zaključen.

Če z odločitvijo Komisije glede pritožbe ne soglašate ali ne prejmete odgovora v zvezi s pritožbo v roku 30 dni, lahko vložite zahtevo za začetek postopka izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: postopek IRPS).
 
Intesa Sanpaolo Bank kot izvajalca postopka IRPS priznava: Združenje bank Slovenije - GIZ, Šubičeva ulica 2, 1000 Ljubljana, elektronski naslov: izvajalec.irps@zbs-giz.si, telefonska številka: 01 24 29 700 (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). 
Pisni zahtevek za začetek postopka IRPS se pošlje izvajalcu IRPS, na zgoraj navedeni naslov. Postopek IRPS se izvaja kot kombiniran posredovalni-predlagalni postopek (mediacija), praviloma na naroku. Odločitev izvajalca IRPS za Inteso Sanpaolo Bank oziroma za stranko ni zavezujoča. Postopek IRPS izvaja pristojen organ/oseba pri izvajalcu IRPS,v skladu s pravili postopka izvajalca IRPS in zakona, ki ureja izvensodno reševanje potrošniških sporov. Ustanovitveni akt in pravila postopka IRPS pri izvajalcu IRPS so objavljeni na spletni strani priznanega izvajalca IRPS. 

Shema za reklamacije.pdf