Pritožbe oz. reklamacije delimo v dve skupini. Splošne pritožbe in reklamacije, vezane na plačilne transakcije.
Postopek za oddajo reklamacije:
Reklamacijo plačilne transakcije lahko oddate, če ste na bančnem izpisku zaznali neodobreno ali nepravilno izvršeno plačilno transakcijo. Reklamacijski zahtevek podate z izpolnitvijo ustreznega zahtevka – za kartične oz. ostale plačilne transakcije:
- Reklamacijski zahtevek za kartično plačilno transakcijo (.pdf)
- Reklamacijski zahtevek za ostale plačilne transakcije (.pdf)
Izpolnjen in podpisan zahtevek nam pošljite po e-pošti na info@intesasanpaolobank.si oz. ga oddajte v najbližji poslovalnici banke.
Postopek za oddajo pritožbe:
Za oddajo splošne pritožbe izpolnite spodnji spletni obrazec in, po potrebi, dodajte prilogo s podrobnejšimi informacijami, vezanimi na razlog pritožbe (opis dogodka/storitve, predložitev dokazil ipd.).
Odgovorili vam bomo na e-naslov, ki ste nam ga zaupali.
Potrudili se bomo, da vam odgovorimo v najkrajšem možnem času.
Za podrobnejše informacije si preberite dokument Interni pritožbeni postopek v Banki Intesa Sanpaolo d.d. in postopek izvensodnega reševanja sporov (IRS) - ključne informacije (.pdf).
Za konkretna vprašanja, vezana na vaše poslovanje z Inteso Sanpaolo Bank, pokličite na telefonsko številko 080 13 18 (klici iz Slovenije) oz. +386 56 66 1838 (klici iz tujine).