• Na voljo ni predlogov.

Osnovni in pogodbeni limit

Pridobite dodatna denarna sredstva za pokrivanje načrtovanih ali nepredvidenih izdatkov.

Trije dobri razlogi za limit

Brezplačna odobritev

Osnovni limit brez stroškov in zavarovanja.

Obresti na koriščen znesek

Obresti se zaračunajo samo za koriščen znesek.

Fleksibilno koriščenje

Možnost večkratnega koriščenja in poravnave odobrenega zneska limita.

Ženska med pogovorom prek mobilnega telefona

V čem je razlika?


Osnovni limit pridobite brez dodatne/izrecne vloge, če izpolnjujete pogoje navedene v Splošnih pogojih za opravljanje plačilnih storitev za potrošnike. Brez stroškov odobritve limita in brez zavarovanja.

Pogodbeni limit pridobite na podlagi izrecne vloge, za dobo enega leta. Višino pogodbenega limita dorečemo skupaj, na podlagi vaše kreditne sposobnosti. Zavarovanje limita: plačilo zavarovalne premije pri zavarovalnici.

 

 

 

Kaj je dobro vedeti o limitu?

Limit oz. prekoračitev pozitivnega stanja na osebnem transakcijskem računu je dovoljeno negativno stanje na računu v domači valuti.

  • Limit lahko koristite uporabniki transakcijskega e-računa, transakcijskega osnovnega računa in transakcijskega računa upokojencev.
  • Na voljo imate možnost večkratnega koriščenja in poravnavanja dovoljene prekoračitve negativnega stanja.
  • Obresti se zaračunajo samo za koriščeni znesek negativnega stanja in samo za obdobje koriščenja prekoračitve.
  • Višina osnovne in pogodbene prekoračitve je odvisna od kreditne sposobnosti komitenta, od zneska mesečno prejetih upravičenih prilivov (plača, pokojnina), rednega izpolnjevanja obveznosti do banke in morebitnih neporavnanih obveznosti do banke.
  • Znesek osnovne prekoračitve se lahko na zahtevo komitenta kadarkoli zniža, poviša pa se lahko na pobudo banke oz. na način, določen v Splošnih pogojih za opravljanje plačilnih storitev za potrošnike.
limit

Potrebujete višji limit?

Oglasite se v naši poslovalnici.
težave pri odplačevanju kredita

Imate težave z odplačevanjem kredita?

Preverite, kaj lahko storite v takšnem primeru.
Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 21:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet