Zakaj naročiti prejemanje e-računov?
Kako se naročite na prejemanje e-računov?
Naročilo e-računov in e-dokumentov lahko uredite prek spletne banke ali pa se dogovorite neposredno z izdajateljem računov. Ta vam lahko e-račune in e-dokumente pošilja le z vašim soglasjem. Vsakič, ko vam bo izdan nov e-račun, boste prejeli obvestilo o višini zneska in datumu zapadlosti.
Med izdajatelji e-računov je tudi Intesa Sanpaolo Bank. Preverite, za katere storitve in kako lahko uredite naročilo na prejemanje e-računov (.pdf) pri nas.
Kaj je dobro vedeti o uporabi e-računov?
- E-račune prejemate neposredno v spletno oz. mobilno banko.
- Iz e-računa se samodejno oblikuje plačilni nalog. Ročno vnašanje podatkov ni potrebno, s čimer se izognete napakam zaradi pretipkavanja podatkov.
- Poleg e-računa lahko prejemate tudi druge e-dokumente (npr. e-predračun, e-dobropis in e-opomin).
- E-račun (in druge e-dokumente) lahko poravnate na več načinov:
- z direktnim plačilom na dan zapadlosti e-dokumenta,
- s plačilnim nalogom, ki se bo izvršil takoj ali pa izberete možnost plačila obveznosti ob zapadlosti,
- s SEPA direktno obremenitvijo, pri čemer e-dokument služi kot obvestilo o plačilu.