1. SPLOŠNE DOLOČBE
Banka Intesa Sanpaolo d.d., Pristaniška ulica 14, 6502 Koper (v nadaljevanju: Banka) v skladu s temi Splošnimi poslovnimi pogoji priporočilnega programa »Pripelji prijatelja«(v nadaljevanju: SPP) ureja pravila in pogoje Priporočilnega programa »Pripelji prijatelja« (v nadaljevanju: Program) za obstoječe stranke Banke in za stranke, ki v okviru tega Programa postanejo stranke Banke.
2. NAMEN PRIPOROČILNEGA PROGRAMA
Namen Programa je spodbujanje aktivnih strank Banke k pridobivanju novih strank za Banko, sodelujoči pa za trud prejmejo ugodnost, skladno s temi Splošnimi poslovnimi pogoji priporočilnega programa »Pripelji prijatelja« (v nadaljevanju: SPP).
3. TRAJANJE PRIPOROČILNEGA PROGRAMA
Program poteka od 1. 7. 2024 od 08.00 ure do 31. 12. 2024 do 16.00 ure skladno z določili teh SPP.
4. RAZLAGA POJMOV
Obstoječa stranka je polnoletna poslovno sposobna fizična oseba, ki je davčni rezident Republike Slovenije in ima ob začetku Programa z Banko sklenjeno pogodbo o vodenju transakcijskega računa ter izpolnjuje dodatne pogoje, navedene v nadaljevanju teh SPP.
Nova stranka je polnoletna poslovno sposobna fizična oseba, ki je davčni rezident Republike Slovenije, nima še odprtega transakcijskega računa pri Banki in jo pripelje obstoječa stranka v času trajanja Programa ter izpolnjuje dodatne pogoje, navedene v nadaljevanju teh SPP.
5. POGOJI SODELOVANJA V PROGRAMU IN IZVEDBA PROGRAMA
V Programu lahko sodeluje katerakoli obstoječa stranka iz prvega odstavka točke 4., ki v času trajanja Programa pripelje novo stranko, opredeljeno v drugem odstavku točke 4.
Obstoječa stranka mora izpolnjevati tudi naslednje pogoje:
- je fizična oseba s stalnim bivališčem v Republiki Sloveniji,
- ni zaposlena v Banki,
- nima neporavnanih obveznosti do Banke ali blokiranega računa,
- maksimalno število priporočil posameznega priporočitelja (in posledično izplačanih nagrad) je 10 novih strank mesečno. Maksimalno število priporočenih strank, ki sklenejo paket Mladi, je 5 novih strank mesečno.
Nova stranka mora izpolnjevati naslednje pogoje:
- v preteklih 6 mesecih ni imela odprtega osebnega ali poslovnega računa pri Banki,
- po priporočilu obstoječe stranke v času trajanja Programa / veljavnosti kode ob predložitvi kode pri Banki odpre transakcijski račun s paketom Digital, Start ali Plus ter nanj prenese nakazovanje rednega mesečnega dohodka s strani delodajalca ali iz naslova pokojnine, ali – v kolikor je stara med 18 in 27 let in izpolnjuje pogoje paketa – po priporočilu obstoječe stranke v času trajanja Programa / veljavnosti kode ob predložitvi kode pri Banki odpre transakcijski račun s paketom Mladi,
- ni zaposlena v Banki,
- nima blokiranega računa pri drugi banki.
Obstoječa stranka sodeluje v Programu tako, da v času trajanja Programa v spletni obrazec, dostopen na spletni strani: https://www.intesasanpaolobank.si/prebivalstvo/pripelji-prijatelja.html na označena mesta vnese:
- svoje osebne podatke:
o ime in priimek,
o davčno številko,
o naslov (na tiskanem obrazcu) ali elektronski naslov (na elektronskem obrazcu na pristajalni strani),
- podatke stranke, ki jo priporoča:
o Ime in priimek
o elektronski naslov
- s kljukico potrjeno izjavo o seznanitvi in strinjanjem s temi SPP
- s kljukico potrjeno izjavo o pridobljeni privolitvi priporočene stranke, da Banki posreduje njene osebne podatke
- zaključi in odda obrazec.
Namen zbiranja imena, priimka, elektronskega naslova obstoječe stranke je vzpostavitev stika za dostavo elektronske kode za pridobitev ugodnosti in priprava podatkov za poročanje o izplačanem dohodku. Namen zbiranja imena, priimka, elektronskega naslova nove stranke je vzpostavitev stika za dostavo elektronske kode za pridobitev ugodnosti in spremljavo izvedbe Programa. Na podlagi izpolnjenega in oddanega obrazca bo Banka priporočeni stranki poslala elektronsko pošto z enolično kodo, s katero stranka izkazuje upravičenost do ugodnosti v Programu. Veljavnost kode je 60 dni od datuma poslane elektronske pošte. Posamezna koda se lahko uporabi samo enkrat, za otvoritev enega transakcijskega računa in pridobitev enkratne ugodnosti.
Nova stranka sodeluje v Programu tako, da v času veljavnosti kode pri Banki ob otvoritvi transakcijskega računa s paketom Digital, Start ali Plus predloži veljavno kodo, ki jo je prejela na elektronski naslov na podlagi priporočilnega obrazca.
Obstoječa stranka lahko priporoči več novih strank, pri čemer za vsako pripeljano novo stranko, ki izpolni pogoje iz te točke, prejme ugodnosti Programa, skladno z določili in omejitvami v tej točki. Pogoje tega Programa morata izpolnjevati obe stranki, da lahko tako obstoječa kot nova stranka pridobita ugodnosti iz Programa. Banka si pridržuje pravico zavrniti podelitev ugodnosti iz te prodajne akcije fizičnim osebam, ki ne ustrezajo pojmu Obstoječe stranke ali pojmu Nove stranke iz 4. točke teh SPP in/ali ne izpolnjujejo vseh pogojev sodelovanja iz teh SPP.
Obstoječa stranka potrjuje in zagotavlja, da je pridobila prostovoljno, nedvoumno, specifično ter izrecno soglasje nove stranke za posredovanje njenih osebnih podatkov za sodelovanje v Programu in da je novo stranko obvestila o posredovanju njenih osebnih podatkov Banki, namenu in načinu zbiranja njenih osebnih podatkov ter je seznanjena.
V prodajni akciji ne morejo sodelovati osebe, ki imajo v času trajanja prodajne akcije pri Banki blokiran transakcijski račun in/ali se zoper njih vodi postopek zaradi insolventnosti.
Obstoječa stranka z izpolnitvijo in podpisom spletnega priporočilnega obrazca izjavlja, da razume te splošne pogoje prodajne akcije ter z njimi izrecno soglaša.
V Programu ne morejo sodelovati zaposleni v Banki.
Program se izključuje z drugimi nagradnimi akcijami Banke, ki so vezane na transakcijske račune.
6. NAGRADE
Obstoječa in nova stranka sta upravičeni do nagrade, če obstoječa stranka v času trajanja Programa priporoči Banko novi stranki, ki v času veljavnosti generirane kode:
- ob predložitvi kode pri Banki odpre transakcijski račun s paketom Digital, Start ali Plus;
- nanj prejme redni mesečni dohodek ali pokojnino,
ali, v kolikor je nova stranka stara med 18 in 27 let, ter izpolnjuje pogoje paketa:
- ob predložitvi kode pri Banki odpre transakcijski račun s paketom Mladi.
Banka ima pravico do zavrnitve vloge za odprtje računa brez obrazložitve, skladno z določili Splošnih pogojev vodenja transakcijskega računa in opravljanja plačilnih storitev in veljavnimi predpisi. V primeru zavrnitve vloge za odprtje računa niti obstoječa stranka niti nova stranka nista upravičeni do ugodnosti.
Nagrade niso prenosljive na druge osebe.
Nagrade od 1. julija 2024 znašajo:
- 10 EUR, če nova stranka odpre račun s paketom Mladi, tako za novo, kot tudi za obstoječo stranko,
- 25 EUR, če nova stranka odpre račun s paketom Digital ali Start, tako za novo, kot tudi za obstoječo stranko,
- 40 EUR, če nova stranka odpre račun s paketom Plus, tako za novo, kot tudi za obstoječo stranko.
Višina nagrade je navedena v bruto znesku. Banka bo vsako posamezno nagrado nakazala z neposrednim nakazilom sredstev na transakcijska računa obstoječe in nove stranke, ki sta izpolnili pogoje Programa, najkasneje do konca meseca, ki sledi mesecu, v katerem sta obe stranki izpolnili pogoje Programa.
7. AKONTACIJA DOHODNINE
Za obstoječe stranke, ki niso zaposlene v Banki, je vsaka posamezna nagrada dohodek v skladu s 1. točko 3. odstavka 105. člena Zakona o dohodnini (ZDoh-2). Davčna osnova je v skladu s 1. odstavkom 108. člena ZDoh-2 celotni doseženi dohodek. Akontacije dohodnine se v skladu s prvim odstavkom 282. člena Zakona o davčnem postopku (ZDavP-2) ne odtegne. Prejeti dohodek se všteva v letno davčno osnovo prejemnika nagrade. Banka nima nikakršnih dodatnih obveznosti iz naslova morebitnega doplačila ali vračila dohodnine na podlagi nagrajenčeve letne dohodninske odmere.
Ugodnosti za priporočene nove stranke v skladu s 7. točko 19. člena ZDoh-2 ne štejejo za dohodek, temveč gre za ugodnost, ki je dostopna vsem novim strankam pod enakimi pogoji in ni v zvezi z zaposlitvijo ali dejavnostjo nove stranke.
8. ODGOVORNOST BANKE
Banka ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi nastala kot posledica prevzema ali koriščenja ugodnosti, s čimer se sodelujoči v Programu izrecno strinjajo.
9. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
S sodelovanjem v Programu sodelujoči izrecno soglaša in dovoljuje Banki, kot upravljavcu osebnih podatkov, da Banka za potrebe izvedbe tega Programa obdeluje zbrane osebne podatke v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) do preklica sodelujočega.
Banka bo osebne podatke obdelovala in uporabljala zakonito, pošteno in pregledno. Banka pri obdelavi osebnih podatkov zagotavljala ustrezno varnost pred nepooblaščeno ali nezakonito obdelavo osebnih podatkov, neupravičenim razkritjem podatkov nepooblaščenim osebam ter sledi najvišjim tehnično - organizacijskim varnostnim ukrepom. Banka se zavezuje, da osebnih podatkov ne po posredovala tretjim osebam.
Podrobnejše informacije o varstvu zasebnosti, o načinu in namenih obdelave osebnih podatkov, kategorijah osebnih podatkov, prejemnikih osebnih podatkov, rokih za hrambo podatkov ter pravicah iz naslova varstva osebnih podatkov, so opisane v nadaljevanju ter v Splošnih informacijah o varstvu osebnih podatkov, ki so objavljene na spletni strani www.intesasanpaolobank.si in dostopne v poslovnih prostorih banke.
Banka bo osebne podatke potencialne nove stranke, ki jih bo pridobila od obstoječe stranke, v primeru, da nova stranka, ne bo sklenila poslovnega razmerja z Banko, izbrisala v roku 60 dni.
10. PRITOŽBE
Morebitne spore, nesoglasja ali pritožbe v zvezi z opravljanjem storitev komitent in Banka rešujeta sporazumno. Stranka posreduje Banki pritožbe na enega od naslednjih načinov:
· na obrazcu, ki se nahaja v poslovalnicah Banke;
· po klasični pošti, kot dopis Banki na naslov organizacijske enote, na katero se pritožba nanaša;
· po elektronski pošti na elektronski naslov: info@intesasanpaolobank.si;
· preko spletne strani www.intesasanpaolobank.si.
Banka si prizadeva podati odgovor stranki v zakonsko predvidenem ali razumnem roku, ob upoštevanju narave težave. V primeru, da v predvidenem času ni mogoče razrešiti pritožbe zaradi objektivnih razlogov, mora banka v pisnem odgovoru stranki pojasniti postopke za razreševanje pritožbe in predviden rok, v katerem bo lahko podala odgovor na prejeto pritožbo.
Stranka lahko podano pritožbo dopolni (s predložitvijo novih dejstev in dokazov). Banka poda odgovore in pojasnila na pritožbo pisno, na jasen in razumljivem način (glede na način prejema pritožbe, se podan pisen odgovor posreduje po pošti ali elektronski pošti).
Če se stranka z odgovorom banke na vloženo pritožbo ne strinja ali ne prejme odgovora Banke v roku 30 dni, ima pravico vložiti zahtevo za izvensodno reševanje potrošniških sporov (v nadaljevanju: postopek IRPS). Zahtevo za začetek postopka IRPS lahko vloži le fizična oseba, ki se po zakonu, ki ureja varstvo potrošnika, šteje kot potrošnik.
Banka kot izvajalca postopka IRPS priznava: Združenje bank Slovenije - GIZ, Šubičeva ulica 2, 1000 Ljubljana, elektronski naslov: izvajalec.irps@zbs-giz.si, telefonska številka: 01 24 29 700 (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).
Pisni zahtevek za začetek postopka IRPS se pošlje izvajalcu IRPS, na zgoraj navedeni naslov. Postopek IRPS se izvaja kot kombiniran posredovalni-predlagalni postopek (mediacija), praviloma na naroku. Odločitev izvajalca IRPS za Banko oziroma za komitenta ni zavezujoča. Postopek IRPS izvaja pristojen organ/oseba pri izvajalcu IRPS, v skladu s pravili postopka izvajalca IRPS in zakona, ki ureja izvensodno reševanje potrošniških sporov. Ustanovitveni akt in pravila postopka IRPS pri izvajalcu IRPS so objavljeni na spletni strani priznanega izvajalca IRPS.
Banka si pridržuje pravico spremeniti vsakokrat priznanega Izvajalca IRPS. Vsakokrat priznani Izvajalec IRPS je objavljen na spletni strani Banke.
11. SPREMEMBA SPLOŠNIH POGOJEV
Ti SPP-ji veljajo od 1. 1. 2024 in so objavljeni na spletni strani priporočilnega programa »Pripelji prijatelja«. Z dnem 1. 7. 2024 prenehajo veljati predhodni SPP-ji iz dne 1. 1. 2024. Sodelujoči v Programu so seznanjeni s temi SPP-ji, jih sprejemajo in se zavezujejo, da jih bodo upoštevali. Banka lahko spreminja te SPP-je skladno s svojo poslovno politiko in veljavno zakonodajo. O spremembah in novosti glede Programa bo obveščala stranke preko spletne strani Banke: https://www.intesasanpaolobank.si/prebivalstvo .
Banka Intesa Sanpaolo d.d.