Zakaj naročiti prejemanje e-računov?
Kako naročite prejemanje e-računov?
Naročilo e-računov in e-dokumentov lahko uredite prek Poslovne Banke IN ali se dogovorite neposredno z izdajateljem računov.
E-račune boste prejemali neposredno v Poslovno Banko IN. Vedno, ko vam bo izdan nov e-račun, boste prejeli obvestilo o višini zneska in datumu zapadlosti.
Seznam izdajateljev, pri katerih se lahko naročite na prejemanje e-dokumentov, je objavljen v Banki IN. S pomočjo tega seznama lahko hitro in enostavno preverite, če se za določeno podjetje lahko naročite na prejemanje e-dokumentov.
Med izdajatelji e-računov je tudi Intesa Sanpaolo Bank. Preverite, za katere storitve in kako lahko uredite naročilo na prejemanje e-računov (.pdf) pri nas.
Kaj je dobro vedeti o uporabi e-računov?
- E-račun je račun v elektronski obliki, ki ga izdajatelj računa izda svojemu dolžniku – prejemniku e-računa. V celoti zamenjuje papirni račun, ki ste ga do sedaj prejemali po pošti v poštni nabiralnik.
- Iz e-računa se samodejno oblikuje plačilni nalog, ki ga plačate z nekaj kliki. Ročno vnašanje podatkov ni potrebno, s čimer se izognete napakam zaradi pretipkavanja podatkov.
- E-račun (in druge e-dokumente, kot so e-predračun ali e-opomin) lahko poravnate na več načinov:
- z direktnim plačilom e-računa na dan zapadlosti e-dokumenta,
- s plačilnim nalogom, ki se bo izvršil takoj ali pa izberete možnost plačila obveznosti ob zapadlosti,
- s SEPA direktno obremenitvijo, pri čemer e-dokument služi kot obvestilo o plačilu.