• Ni predlogov

Sprejemanje kartic na prodajnem mestu

Opremite svoje prodajno mesto s POS terminalom ter strankam ponudite hitro, varno in preprosto plačevanje.

Zakaj omogočiti možnost plačil s karticami?

Cenejši način poslovanja

Digitalno poslovanje je cenejše kot poslovanje z gotovino.

Varnost

Celovit elektronski pregled z manjšim tveganjem.

Razširitev poslovanja

Povečanje prodaje in zadovoljstva kupcev.

posebna ponudba

Posebna ponudba


Ali vaše prodajno mesto še ne omogoča plačevanja s karticami? Izkoristite posebno ponudbo v okviru pobude Vise "Slovenija plačuje digitalno" in POS terminal do 18 mesecev uporabljajte brezplačno!*

Če postanete naša nova stranka, vam obenem omogočamo 12 mesecev brezplačne uporabe Premium paketa.**

* Ponudba velja za nova prodajna mesta, tudi za obstoječe stranke.
** Ponudba velja za nove stranke in jo lahko izkoristite do 31. 12. 2024. Po preteku akcije znaša cena Premium paketa 18 EUR na mesec oz. skladno z vsakokrat veljavno tarifo Banke in vsebino paketa. 

Kaj je dobro vedeti o sprejemanju plačilnih kartic?

  • Glede na potrebe vašega prodajnega mesta imate na voljo stacionarnime ali prenosne POS terminale (GPRS&WiFi) proizvajalca Ingenio.Vsi naši POS terminali so skladni z mednarodnimi standardi kartičnih shem Mastercard in Visa.
  • Prodajnim mestom omogočamo sprejem plačilnih kartic Maestro, Mastercard in Visa (slovenskih in tujih izdajateljev), omogočamo pa tudi gostovanje pogodbe za sprejemanje kartic Diners in Karanta.
  • Za spletna prodajna mesta imamo na voljo plačilni vmesnik Nestpay, ki zagotavlja najvišjo stopnjo varnosti pri spletnih nakupih, to je standard 3D Secure, in je preprost za implementacijo v vašo e-trgovino. Poleg tega sistem nudi tudi CVC kontrolo, kar omogoča nakupe tudi s karticami, ki niso vključene v program 3D Secure.
  • Nakazila prejetih plačil na vaš poslovni račun prejmete večkrat mesečno, v točno določenem roku. Banka poravna nakupe s karticami ne glede na kritje, ki ga prejme od imetnika kartice.
  • Zagotavljamo vam nemoteno poslovanje s plačilnimi karticami. Naš servisni in avtorizacijski center vam je na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu ter vam zagotavlja izredno hitro odzivnost in predstavlja še dodatno veliko prednost pred ostalimi ponudniki.
     
  • Prodajnim mestom nudimo brezplačno uporabo aplikacije Portal eXact, ki omogoča naslednje storitve: 
    • dostop do podatkov o plačilih idr. 24 ur na dan, 365 dni v letu, 
    • pregled vseh podatkov o sklenjenih pogodbah z Inteso Sanpaolo Bank, 
    • pregled zapadlih in nezapadlih transakcij za vsa prodajna mesta v določenem obdobju, 
    • pregled prometa po posameznem kartičnem produktu, 
    • specifikacija prometa v elektronski obliki, 
    • uporabni analitični podatki, grafi in tabele, 
    • prenos vseh želenih podatkov v informacijski sistem prodajnega mesta.
       
Pomembno!

Težave z delovanjem in morebitne okvare POS terminalov sporočite Servisnemu centru sistema Activa na telefonsko številko +386 5 666 12 56, ki je prodajnim mestom na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu.

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 21:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet