• Na voljo ni predlogov.

Pogosta vprašanja

Takoj poiščite odgovor na vaša vprašanja.

Nastavitve

Kako lahko vklopim obvestila in izberem, za katere bančne storitve jih želim prejemati?

Kako lahko vklopim obvestila in izberem, za katere bančne storitve jih želim prejemati?

V nastavitvah lahko vklopite obvestila za prilive in odlive na vašem računu in kartice tako, da določite pogoje za pošiljanje obvestil glede na vaše potrebe in želje.


 

Nisem prejel/-a sporočila za Pametni vstop. Kaj lahko storim?

Nisem prejel/-a sporočila za Pametni vstop. Kaj lahko storim?

Preverite, če imate  v nastavitvah vašega telefona omogočeno možnost prejemanja potisnih obvestil (notifications).

Povezana pogosta vprašanja

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 21:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet