• Na voljo ni predlogov.

Pomembni napotki za posodobitev mobilne banke

V kratkem bo potrebna obvezna posodobitev aplikacije.

Za vas pripravljamo novo različico našega digitalnega bančništva, ki vam bo prinesla določene izboljšave.

Obveščamo vas, da bo zato v kratkem potrebna obvezna posodobitev mobilne aplikacije za fizične osebe Intesa Sanpaolo Bank Mobile. Novo verzijo boste prevzeli iz spletne trgovine. Opozarjamo vas, da obstoječe aplikacije ne brišete z vašega mobilnega telefona!

V času nadgradnje bo lahko začasno moteno delovanje spletne in mobilne banke.

Po posodobitvi aplikacije se boste ob prvem vstopu v mobilno banko morda morali vpisati z vašo kodo PIN (tudi če sicer za vstop uporabljate biometrično metodo, kot je prepoznava obraza ali prstni odtis).  Priporočamo vam, da čimprej poskusite vstopiti v aplikacijo z vašo vstopno kodo PIN in se tako prepričate, da jo poznate. Če ugotovite, da se kode PIN ne spomnite, se za več informacij čim prej oglasite v naši najbližji poslovalnici ali pokličite naš Kontaktni center na brezplačno telefonsko številko 080 13 18.  
 

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 21:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet