• Na voljo ni predlogov.

Potrjevanje kartičnih plačil pri spletnih nakupih

Doslednejše potrjevanje kartičnih plačil pri spletnih nakupih s 3. majem 2022

Pravila plačevanja pri opravljanju spletnih nakupov so se z direktivo EU o plačilnih storitvah (PSD2) spremenila in od 3. maja 2022 dalje spletnih nakupov brez močne avtentikacije ne boste mogli opraviti. V Intesi Sanpaolo Bank smo se zahtevam direktive že prilagodili, prav tako pa se morajo zahtevam po močnejši avtentikaciji prilagoditi vsi, ki so vključeni v prodajno-nakupni proces - torej tudi trgovci in kupci oziroma plačniki. 

Direktiva EU o plačilnih storitvah je med drugim prinesla dodatne zahteve za potrjevanje spletnih plačil in s tem izboljšala njihovo varnost ter poskrbela za dodatno zaščito potrošnika pred goljufijami, predvsem z zahtevo po uvedbi močne avtentikacije imetnikov kartic v postopku plačil na daljavo. 

Če poenostavimo – kupec mora pri plačilu blaga ali storitve, na primer pri spletnemu trgovcu na nek način potrditi, da to plačilo res opravlja prav on. To bo potrdil z vsaj dvema od treh spodaj navedenih načinov za potrditev istovetnosti kupca:

  • z nečim, kar ve (geslo, koda PIN, odgovor na varnostno vprašanje),
  • z nečim, kar ima (pametni telefon ali druga mobilna naprava),
  • z nečim, kar je (biometrični podatki, kot so prstni odtis, oči oz. roženica, obraz, glas).



Kako do hitrih in varnih spletnih nakupov?

Pri izvajanju spletnih plačil strankam priporočamo, da v kolikor še nimate, si naložite aplikacijo nove mobilne banke, saj vam poleg varnosti in priročnosti prinaša še to prednost, da vam ni več potrebno uporabljati čitalca. 


Stranke, ki ste uporabniki nove mobilne banke, lahko spletna plačila potrjujete na varen in priročen način z uporabo funkcionalnosti #withKEY, s pomočjo katere si ustvarite enkratno geslo za nakup. 
Kako potrjevanje plačila poteka v praksi, si lahko ogledate v našem video priročniku.

Za avtentikacijo spletnega nakupa pri plačilu s kartico Mastercard ali Visa pa lahko še naprej uporabljate tudi čitalec plačilnih kartic ali mobilni telefon z mobilno denarnico Wave2Pay, kjer ustvarite enkratno osebno številko.



Opozoriti velja, da takšno potrjevanje spletnih plačil ne bo v uporabi vedno in pri vseh spletnih trgovcih. Spletni trgovci se namreč lahko odločijo za uporabo izjem (npr. za nižje zneske nakupa), kjer dodatna potrditev v mobilni aplikaciji oziroma drugi rešitvi za potrjevanje plačil ne bo potrebna (t. i. izjema). Prav tako direktiva velja le za plačila znotraj Evropskega gospodarskega prostora, kar pomeni, da se plačila za nakupe pri trgovcih izven EEA regije praviloma izvajajo brez dodatnega potrjevanja.

Strankam obenem svetujemo, da pri opravljanju plačil s kartico, mobilnim telefonom, tablico in z gesli ravnate skrbno ter odgovorno, saj boste le-tako preprečili morebitno nepooblaščeno uporabo tretjim osebam.

Preberite in upoštevajte tudi sedem priporočil za varno spletno nakupovanje.
 

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet