• Na voljo ni predlogov.
Spodbujanje inovacij

Skupina Intesa Sanpaolo z uvedbo digitalne banke vstopa v tekmo s finančno-tehnološkimi podjetji

Skupina Intesa Sanpaolo je uvedla digitalno bančno platformo, imenovano Isybank, v okviru svojega novega poslovnega načrta, ki vključuje investicijo 5 milijard EUR v digitalizacijo svoje prihodnosti, s čimer bi lahko izzvala finančno-tehnološka podjetja.

20/06/2022

PODKAST: Kako iz nič zgraditi povsem digitalno banko?

 

Skupina Intesa Sanpaolo je investirala 650 milijonov EUR v novo digitalno banko, da bi konkurirala finančno-tehnološkim podjetjem, spodbudila mednarodno rast in znižala stroške.

Ta poteza je ključni element poslovnega načrta za obdobje 2022–2025 bančne skupine Intesa Sanpaolo, ki je investirala 5 milijard EUR v tehnologijo in rast – od tega je 650 milijonov EUR namenila prav novi digitalni banki Isybank.

Izvedba digitalne preobrazbe je bila zaupana Massimu Proverbiu, direktorju za digitalno poslovanje in inovacije na področju informacijske tehnologije v skupini Intesa Sanpaolo.
 

"Odmikamo se od tradicionalnega bančništva proti nudenju večkanalnih rešitev, pri čemer 30 % naše prodaje opravimo digitalno. Zdaj dosegamo takšno raven zrelosti, da o sebi lahko razmišljamo kot o izzivalcu finančno-tehnoloških podjetij in ne le kot o uveljavljeni banki. In platforma Isybank gre v to smer."

Massimo Proverbio, direktor skupine za digitalno poslovanje in inovacije na področju informacijske tehnologije, skupina Intesa Sanpaolo

»Digitalizacija je priložnost, da spremenimo način interakcije s komitentom. Gre za preproste rešitve in enostavno interakcijo z uporabnikom.«

Poleg konkuriranja finančno-tehnološkim podjetjem so ključni cilji platforme Isybank spremeniti model poslovanja italijanske banke, spodbuditi mednarodno rast in ustvariti novo platformo za vse zasebne komitente bančne skupine.

Skupina Intesa Sanpaolo je za vzpostavitev svoje nove storitve izbrala Thought Machine, britanskega ponudnika tehnologij za bančni informacijski sistem. Isybank bo sprva ciljala na več kot štiri milijone strank skupine, ki raje uporabljajo digitalne kanale kot obiskujejo poslovalnice. Cilj pa je postopna uvedba oblačne infrastrukture podjetja Thought Machine za zagotavljanje storitev preostalim devetim milijonom italijanskih maloprodajnih strank skupine Intesa Sanpaolo, ki bodo ostali zvesti stari blagovni znamki.

Zato skupina Intesa Sanpaolo nadomešča svojo jedrno tehnologijo, ki temelji na osrednjem računalniku, z infrastrukturo v oblaku in investira 5 milijard EUR v digitalno preobrazbo, ki vključuje zaposlitev in prekvalificiranje 4000 oseb.

Ključna elementa digitalne preobrazbe skupine Intesa Sanpaolo sta strojno učenje in umetna inteligenca (UI). Umestitev tehnologije na osrednje mesto novega poslovnega načrta skupine Intesa Sanpaolo pomaga privabljati nove osebe, kar bo še dodatno spodbudilo poslovanje.

»Spremembe so gonilo našega poslovanja,« pravi Proverbio. »Ob izdaji novega načrta je bila stopnja navdušenja v naši organizaciji naravnost fantastična in Carlo Messina, izvršni direktor skupine Intesa Sanpaolo, je dejal, da smo tukaj zato, da zgradimo banko naslednjih 20 let.«
 

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 21:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet