Novo v mobilni in spletni banki
Posodobite vašo mobilno aplikacijo!
Z veseljem vas obveščamo, da smo posodobili našo mobilno banko Intesa Sanpaolo Bank Mobile. Za njeno nadaljnjo uporabo posodobite vašo mobilno aplikacijo na najnovejšo različico in preizkusite vse novosti, ki smo vam jih pripravili!
Aplikacija je že na voljo za posodobitev v eni izmed navedenih spletnih trgovin:
Potrebujete pomoč pri posodobitvi mobilne aplikacije? Postopek izvedete v nekaj preprostih korakih!
Naložbe in investicijsko svetovanje
V Intesi Sanpaolo Bank vam ponujamo širok nabor investicijskih skladov družbe Eurizon. Le-ti so vam zdaj na voljo tudi prek nove spletne in mobilne banke.
- Dostopate lahko do vseh informacij, povezanih s posameznimi skladi, jih filtrirate in pregledujete izvedena naročila.
- Poleg lahko na daljavo aktivirate storitev investicijskega svetovanja, izpolnite vprašalnik, s pomočjo katerega bomo lahko določili vaš investicijski profil (t.i. MiFID vprašalnik) in si zagotovite, da je vaša naložba skladna z vašim profilom tveganja kar preko spleta. Tako boste lahko varno začeli investirati in plemenititi vaš denar: enkratna ali mesečna vplačila boste namreč lahko naročili brez obiska poslovalnice!
Kartične novosti
Razveselili se boste dveh pomembnih nadgradenj:
- Novo kartico boste zdaj lahko aktivirali kar prek vaše mobilne ali spletne banke. V tem primeru ne bo več potrebna aktivacija v poslovalnici ali na bankomatu.
- Ste se večkrat znašli v neprijetni situaciji, ker ste v ključnem trenutku plačila pozabili PIN vaše kartice? Zdaj se vam to ne bo več moglo zgoditi! PIN kode vseh vaših kartic bodo namreč varno shranjene v vaši mobilni banki.
Želite naročiti novo kartico? V spletni ali mobilni banki oddate vlogo, bančnik vam pripravi ponudbo, vi pa jo z elektronskim podpisom #withSIGN potrdite kar prek spleta!
Flik: plačevanje na prodajnih mestih
Nadgradili smo obstoječo storitev Flik, ki ste jo do zdaj uporabljali za takojšnja nakazila drugim osebam. Po novem jo lahko uporabljate tudi za plačevanje na prodajnih mestih!
- Kako? Uporabniki Flika na prodajnem mestu preprosto skenirate QR kodo iz POS terminala tako, da kliknete na Flik pay na vstopnem zaslonu vaše mobilne banke. Ko se prikažejo podatki za plačilo le-te potrdite in transakcijo avtorizirate.
- Kje? Plačujete lahko na prodajnih mestih, označenih z znakom Flik.
Do varčevanja prek spleta
Prek nove spletne in mobilne banke lahko zdaj preverite aktualno ponudbo varčevanja ter na daljavo sklenete pogodbo za depozit in varčevalni račun.
Poleg tega lahko pregledujete podatke sklenjenih pogodb ter tudi vsa vplačila in izplačila iz varčevalnega računa.
Priročna posodobitev podatkov
Želite posodobiti vaše osebne podatke ali osebni dokument? Zdaj lahko spremembo uredite kar v vaši aplikaciji, brez obiska poslovalnice.
- Vstopite v sklop Nastavitve in spremenite podatke znotraj vašega Profila, pod postavko Moji osebni podatki.
- Zamenjavo dokumenta pa uredite pod postavko Splošne informacije.