• Na voljo ni predlogov.
Spodbujanje inovacij

Lansiranje projekta Skyrocket za novo dobo bančništva

Digitalne inovacije so v središču pristopa bančne skupine Intesa Sanpaolo k bančništvu. Z novim, petletnim projektom bančništva v oblaku, ki ga izvajamo skupaj z družbama Google in TIM, zdaj nameravamo dokazati, kaj vse lahko s tem dosežemo.

09/08/2022

PODKAST: Projekt Skyrocket: bančništvo v oblaku je pripravljeno za lansiranje

Kako lansirati banko, ki v celoti domuje v oblaku? Začeti je treba z dvema podatkovnima središčema, ki ju podpira tehnologija družbe Google.

Bančna skupina Intesa Sanpaolo posega po zvezdah v okolju bančništva, pri čemer z vzpostavitvijo dveh novih regij za bančništvo v oblaku v Milanu in Torinu v sodelovanju z družbama Google in TIM, polaga temelje za ponudbo bančnih storitev, ki bodo v celoti potekale v oblaku. Obseg in cilj projekta Skyrocket sta ambiciozna – gre za podvig, ki bo upravljanje podatkov, varnost in upravljanje popeljal v novo obdobje bančništva. 

 

Projekt Skyrocket s svojim imenom, ki pomeni raketo ali izstrelitev v višave, dobro ponazarja ambiciozen cilj: ustvarjanje dveh novih regij za bančništvo v oblaku v Torinu in Milanu, ki bosta gostili digitalne storitve bančne skupine Intesa Sanpaolo. 

Regiji za bančništvo v oblaku, ki ju bo gostil italijanski telekomunikacijski gigant TIM, bosta dokončani v dveh letih in bosta zagotavljali vzpostavitev banke na način, da bodo doseženi njeni poslovni cilji glede razširjanja in izboljšanja njenih digitalnih bančnih storitev ter njene okoljske, družbene in upravljavske zaveze (zaveze ESG) k zelenemu gospodarstvu.

»S pristopom, ki daje prednost oblaku, bodo promovirane nove digitalne pobude, zaposleni v banki pa bodo izboljšali svoje veščine za delo v oblaku,« pravi Nicola Carotti, vodja Centra odličnosti za bančništvo v oblaku v bančni skupini Intesa Sanpaolo. 

Več kot 12 milijonov strank ima že zdaj vsakodnevne koristi od uporabe digitalnih kanalov bančne skupine Intesa Sanpaolo, ki vključujejo njeno nagrajeno bančno aplikacijo. Banka si s programom Skyrocket prizadeva nadgraditi ta uspeh.

Projekt bančništva v oblaku je velikanski projekt, ki zajema upravljanje podatkov, varnost in vodenje. Cilj je postati vitkejša, bolj zelena in učinkovitejša organizacija, ki lahko prek oblaka zagotavlja novo, povsem digitalno banko. 
 

"Za strategijo banke in nov poslovni načrt je oblak ključnega pomena. Bančna skupina Intesa Sanpaolo se je že pred leti podala na pot digitalizacije svojih storitev. Z novim poslovnim načrtom želimo vzpostaviti novo, v celoti digitalno banko z novimi funkcijami, novimi storitvami ter zmožnostjo zmanjšanja in povečanja obsega infrastrukture."

Nicola Carotti, vodja Centra odličnosti za bančništvo v oblaku, bančna skupina Intesa Sanpaolo

Nova platforma banke za digitalno bančništvo, Isybank, je del poslovnega načrta za obdobje 2022–25. Platforma Isybank bo štirim milijonom strank v Italiji nudila širok nabor storitev digitalnega bančništva, pri čemer bo za Skupino pomenila gonilno silo, ki bo znižala strukturne stroške. 

Bančna skupina Intesa Sanpaolo je v tehnološko podjetje Thought Machine vložila 40 milijonov GBP, da je za pogon platforme Isybank zagotovila mehanizem za osnovno bančništvo, Vault Core. V banki zdaj razmišljajo o razširitvi platforme Thought Machine na njeno širšo infrastrukturo, saj še naprej veliko vlagajo v digitalni prehod, pri čemer nadomeščajo tehnologijo osnovnega bančništva na podlagi velikih računalniških sistemov in prehajajo na infrastrukturo v oblaku.

S tehnologijo družbe Google banka inovativno pristopa k svojim novim podatkovnim središčem, pri tem pa za poenostavitev operativnih del in druge pobude izkorišča storitve umetne inteligence. Ker je oblak banke lociran v Italiji, blizu sedeža bančne skupine Intesa Sanpaolo, bodo storitve boljše. 

S programom Skyrocket se bo bančna skupina Intesa Sanpaolo podala na pot inteligentne preobrazbe, pri čemer bo še naprej podpirala svoja temeljna načela zagotavljanja kakovostnih produktov, ki podpirajo rast družbe – v poslu, osebnem bančništvu ali krožnem gospodarstvu. 

»Z oblakom bo banka poskrbela za svojo prihodnost in strankam nudila nove funkcije,« pravi Nicola Carotti. »Podpirala pa bo tudi okoljske, družbene in upravljavske cilje (cilje ESG) iz poslovnega načrta.«
 

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet