• Na voljo ni predlogov.
Članek

Čezmejna blagovna znamka kave, ki kuha inovacije

140 let stara znamka Pascucci je rojena v Italiji, v Albaniji pa je zrasla s pomočjo lokalnega distributerja. Njena albanska veja je zdaj naredila svoje prve korake proti okolju prijaznejši proizvodnji.

Rihannon Edwards

28/11/2023

Naših podnebnih ciljev ne bomo dosegli brez finančnih sredstev, ki bodo podjetjem pomagala izvajati pozitivne okoljske spremembe.

Prav zato želi skupina Intesa Sanpaolo s financiranjem prek svojih lokalnih podružnic prispevati k trajnostnim spremembam v poslovanju. 

Eden od nedavnih tovrstnih primerov je financiranje, ki ga je Intesa Sanpaolo Albanija zagotovila podjetju Pascucci Albanija, 140 let stari italijanski blagovni znamki, ki je v državi prisotna že od leta 2008. Banka je pomagala pri naložbenem načrtu podjetja v višini 2,4 milijona EUR za izgradnjo fotovoltaičnega elektroenergetskega sistema in nakup 19 električnih vozil. 
 

"Ta naložba je povečala stroškovno učinkovitost, saj so obratovalni stroški nižji. Vendar ne gre samo za znižanje računov za električno energijo.
Postati CO2 nevtralno podjetje je nujno, saj naše stranke čedalje bolj povprašujejo po trajnostnih izdelkih, nastanitvah in storitvah."

Makeljana Smakaj, partnerica v podjetju Pascucci Albanija

»Pri svojem poslovanju se ravnamo po načelih spoštovanja in integritete. Prednost dajemo tistemu, kar je dobro za naše zaposlene, partnerje in stranke, obenem pa želimo ves čas ustvarjati dodano vrednost.«


Trdna podlaga za uspeh

Intesa Sanpaolo pri ocenjevanju primernosti podjetij za kreditiranje upošteva, kako dobro so se pripravila na tržna nihanja oziroma kako dobro so diverzificirala svoj proizvodni program. 

Podjetje Pascucci je v Albaniji obogatilo svojo ponudbo izdelkov z ekološko pridelanimi čaji. S tem je razpršilo svoje tveganje izpostavljenosti enemu samemu izdelku, četudi uspešnemu, kot je njihova kava.

Toda podjetje je šlo še korak dlje. Že nekaj let je namreč tudi lastnik in upravljavec luksuznega hotela v Draču, zgodovinskem mestu na jadranski obali.

»Prednost dajemo tistemu, kar je dobro za naše zaposlene, partnerje in stranke, obenem pa želimo ves čas ustvarjati dodano vrednost,« je dejala ga. Smakaj. »Smo ustvarjalni in dajemo pobude, ker želimo izstopati.« 

»Nenehno smo na preži za novimi idejami, saj želimo preseči konkurenco in podjetju zagotoviti dolgoročni uspeh.«

Alessandro Grillo, vodja oddelka za korporacije ter mala in srednje velika podjetja v Intesa Sanpaolo Bank Albanija, pravi: »Poslovni načrt naše skupine poudarja pristno in resnično zavezanost dejavnikom ESG in uresničevanju krožnega gospodarstva, zato smo nadvse ponosni, da imamo možnost pomagati podjetju Pascucci pri zelenem prehodu.« 

»Pascuccijevi cilji so skladni s filozofijo naše skupine o čezmejni rasti, ki upošteva tudi zaščito našega planeta.


Zgodovinske znamke znajo inovirati

Začetki podjetja Pascucci segajo v leto 1883, ko je potomec tkalcev Antonio Pascucci začel prodajati živilske izdelke, med katerimi je bila tudi nepražena kava, uvožena iz Anglije. 

Leta 1935 je Antoniev posel prevzel njegov sin Alberto Pascucci, ki je odprl družinsko trgovino v Monte Cerignoneju v pokrajini Pesaro e Urbino, kjer se je pozneje razvila blagovna znamka Pascucci. Podnebje na tem območju zagotavlja optimalno ravnovesje za vlažnost nepraženih kavnih zrn.

V petdesetih letih prejšnjega stoletja so postavili prvo pražarno za praženje kave v večjem obsegu, leta 1963 pa je Alberto sestavil prvi pražilnik, ki ni uporabljal neposrednega ognja, zato je bilo praženje bolj homogeno in s tem primerno za espreso. 

Leta 2000 se je znamka lotila neposredne prodaje z vrsto trgovin Caffe Pascucci, ki so edine prodajale izdelke Pascucci.

Leta 2008 je znamka vstopila na albanski trg, njen edini partner pa je bil Adrian Bardhi, ki je sodeloval neposredno z Albertom Pascuccijem in se je v celoti posvetil uvajanju in distribuciji blagovne znamke Pascucci v Albaniji. Ta je odtlej postala vodilna blagovna znamka kave na trgu. 

Za svojo zavezanost dejavnikom ESG je podjetje letos prejelo eno od nagrad banke Intesa Sanpaolo Albanija. Z njimi nagrajujemo najboljše poslovne modele ter podjetjem omogočamo nadaljnji razvoj in prepoznavnost na nacionalni ravni.

Alice Grittini, vodja trajnostnega razvoja skupine Intesa Sanpaolo, pravi: »Verjamemo, da je posel s Pascuccijem zelo pomemben, nekakšen mejnik, ki mu bodo sledili tudi drugi.«
 
»Naš cilj je zagotoviti, da si naše stranke želijo poslovati z nami. Še pomembneje pa je, da želimo ustvariti trajnostno vrednost, hkrati pa se v način poslovanja uvajajo inovacije.«
 

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 21:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet